بسته کامل بازی های سریالی واکینگ دد شهریور عرضه می گردد

به گزارش مرد کوچک، پس از انحلال شرکت بازی سازی تل تیل گیمز (Telltale Games)، سازنده بازی های سریالی واکینگ دد و اکثر بازی های سریالی دیگری که می شناسیم، حقوق بازی های واکینگ دد به دست شرکت اسکای باند گیمز (Skybound Games) افتاده است. اسکای باند خبر داده است که می خواهد بسته ای شامل چهار فصل بازی های سریالی واکینگ دد عرضه کند.

بسته کامل بازی های سریالی واکینگ دد شهریور عرضه می گردد

این بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive Series نام گرفته و قرار است برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه گردد. چهار فصل کامل بازی سریالی واکینگ دد در این بسته جای دارد و زمان عرضه آن هم ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است.

اعضای وب سایت شرکت اسکای باند می توانند به وسیله فروشگاه این شرکت، سه بسته ویژه از این بازی را تهیه نمایند. سه نسخه کلکسیونی بزرگ برای بسته The Walking Dead: The Telltale Definitive Series در نظر گرفته شده است. از دیروز پیش فروش این سه نسخه کلکسیونی آغاز شده و قرار است تا سرانجام ماه آینده میلادی یا تا زمانی که تعداد نسخه های در نظر گرفته شده تمام گردد، پیش فروش ادامه داشته باشد.

سه نسخه کلکسیونی در نظر گرفته شده، از این قرار هستند:

  • نسخه Protector Pack با قیمت 100 دلار: شامل یک تی شرت، پین های شخصیت های لی و کلمنتاین، کلاه شخصیت کنی، عروسک های کلمنتاین و یک عروسک پلیشی.
  • نسخه Guardian Pack با قیمت 250 دلار: بسته بندی در جعبه بزرگ امضا شده توسط سازندگان بازی، به همراه تمام محتویات پک بالا به اضافه یک مجسمه از کلمنتاین و لی.
  • نسخه Signature Pack با قیمت 350 دلار: به همراه تمام محتویات دو نسخه بالا، و تصویر بزرگ چاپ شده بازی با امضای بازیگران مجموعه و خالق مجموعه واکینگ دد. محدود به صد نسخه.

تاریخ دقیق عرضه The Walking Dead: The Telltale Definitive Series معین نیست، ولی در شهریور ماه سال جاری می توانیم منتظر عرضه آن روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر (به صورت انحصاری روی اپیک گیمز استور) باشیم.

در ادامه می توانید تریلر معرفی نسخه های کلکسیونی این بازی را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 181

به "بسته کامل بازی های سریالی واکینگ دد شهریور عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته کامل بازی های سریالی واکینگ دد شهریور عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید