برگزاری بیست و ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان

به گزارش مرد کوچک، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری بیست و ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی و دومین نشست در استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

برگزاری بیست و ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، محمدبهروز عیسی زهی اظهار کرد: بیست و ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی امروز 20 بهمن ماه با حضور صنعتگران، فراوریکنندگان، شرکت تعاونی ها، تشکل ها، فروشگاه ها، طراحان و علاقه مندان به صنایع دستی و فعالان در عرصه صنعت بسته بندی در سالن آمفی تئاتر موزه منطقه ای جنوب شرق کشور در زاهدان برگزار گردید.

او گفت: این نشست با حضور یک مدرس برجسته از تهران، یک مدرس از پارک علم و فناوری استان و با حضور طراح و فعال بسته بندی از استان اصفهان و نیز با برنامه ریزی و همکاری حوزه حمایت از فراوری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست ترویج استفاده از بسته بندی مناسب و ارتقای کیفیت بسته بندی در فراوریات صنایع دستی بود و شامل سه بخش با موضوع بسته بندی، تجاری سازی و بیان تجارب در زمینه صنایع دستی و نیز پرسش و پاسخ بین صنعتگران و مدرسان بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 755

به "برگزاری بیست و ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیست و ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید