ویزای آمریکا: انیمه ژاپنی صدرنشین گیشه آمریکا شد

به گزارش مرد کوچک، انیمه ماجراجویانه دیو کش: قطار موگن در دومین هفته اکران خود با فروش 6.4 میلیون دلار، پرفروش ترین فیلم گیشه هفتگی سینمای آمریکا شد.

ویزای آمریکا: انیمه ژاپنی صدرنشین گیشه آمریکا شد

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای مسافرتی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، در حالی که 57 درصد از سینماهای آمریکا بازگشایی شده اند، جدیدترین قسمت از انیمه دیو کش در 1915 سالن سینمایی در آمریکا به فروش 6.4 میلیون دلاری دست یافت و بالاتر از مورتال کومبت با فروش 6.2 میلیون دلاری نهاده شد.

این فیلم تا به امروز و در مجموع 32 میلیون دلار در آمریکا و کانادا فروخته است اما در ژاپن با فروش چشمگیر 365 میلیون دلاری، رکوردار پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای این کشور شده است و با فروش جهانی 423 میلیون دلاری، هم اکنون پرفروش ترین انیمه تاریخ سینماست.

دیو کش: قطار موگن به کارگردانیهاروئو سوتوزاکی است که بر اساس سری مانگا دیو کش: کیمتسو نو یائیبا اثر کویوهارو گوتوگه ساخته شده و دنباله مجموعه تلویزیونی این انیمه می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1590

به "ویزای آمریکا: انیمه ژاپنی صدرنشین گیشه آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: انیمه ژاپنی صدرنشین گیشه آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید