انگلیس به دانشمندان برتر ویزای مخصوص می دهد

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، به گفته بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از ماه آینده میلادی فرایند ورود دانشمندان برتر، محققان و ریاضیدانان به انگلیس سریع تر و راحت تر انجام می گردد.

انگلیس به دانشمندان برتر ویزای مخصوص می دهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

جانسون در این باره گفت: می خواهم پیامی به دنیا ارسال کنم که همزمان با خروج از اتحادیه اروپا درهای انگلیس به روی با استعدادترین افراد دنیا باز است.

به همین دلیل جهت ویزای استعداد دنیای (Global Talent) از 20 فوریه در انگلیس باز می گردد. این جایگزین جهت ویزای استعداد های استثنایی (Exceptional Talent) خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس اضافه نمود: انگلیس در حوزه اکتشافات علمی تاریخچه درخشانی دارد اما برای پیشتازی در این حوزه و رویارویی با چالش های آینده باید همچنان در نیروهای انسانی با استعداد و تحقیقات نوآورانه سرمایه گذاری کنیم. به همین دلیل در زمانیکه در حال خروج از اتحادیه اروپا هستیم، می خواهم پیامی به دنیا بفرستم که درهای انگلیس برای بااستعدادترین افراد دنیا باز است. انگلیس آماده پشتیبانی از آنها است تا ایده هایشان را به واقعیت تبدیل نمایند.

مدیریت این طرح برعهده سازمان تحقیقات و نوآوری انگلیس است. با اجرای طرح مذکور، پروژه های تحقیقاتی مستقر در انگلیس که پیروز به دریافت گرنت و جوایز معتبر شده اند، قادر به جذب استعداد دنیای خواهند بود.

متقاضیان این ویزا قبل از ورود به انگلیس نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 768

به "انگلیس به دانشمندان برتر ویزای مخصوص می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به دانشمندان برتر ویزای مخصوص می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید