انتقاد از سرمربی استقلال به خاطر یک بازیکن، دربی حساس تر از همیشه

به گزارش مرد کوچک، حسین فرزامی در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر نساجی قائم شهر در هفته بیستم لیگ برتر گفت: آبی ها در روزی که می توانستند همچنان اختلاف امتیازی خود را با رقیب همیشگی در امتیاز 5 نگه دارند، با تساوی ای که مقابل نساجی به دست آوردند، شرایط شان نسبت به گذشته حساس تر شد. پرسپولیس هم توانست مس رفسنجان را شکست داده و فاصله امتیازی خود را با استقلال به عدد سه برساند. هر دو تیم قرار است یک بازی حساس را در هفته بیست و یکم برابر گل گهر و نفت آبادان انجام داده که این دو دیدار می تواند نقش تعیین کننده ای برای هر دو تیم در ادامه راه داشته باشد.

انتقاد از سرمربی استقلال به خاطر یک بازیکن، دربی حساس تر از همیشه

وی اضافه کرد: استقلال می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی دو بار دروازه نساجی را باز کند اما تیر دروازه مانع از این اتفاق شد. ضمن اینکه علیرضا حقیقی هم که درون دروازه نساجی بود، روز خوبی را پشت سر گذاشت و چندین بار موقعیت های صد درصد گل را از استقلال گرفت و این امر باعث شد آبی پوشان در بازی خارج از خانه تنها به یک امتیاز دست پیدا کنند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت های سیاوش یزدانی مبنی بر مسئله سربازی اش گفت: کار برای این بازیکن سخت و سخت تر شده است. اگر این فرایند ادامه پیدا کند شاید او دیگر نتواند حتی با این شرایط روحی که دارد، فوتبال را ادامه دهد. از مسئولین انتظار بیشتری می رود تا یک ملی پوش این چنین در شرایط سخت قرار نگیرد. یزدانی هم برای استقلال و هم برای تیم ملی زحمت کشیده است و یکی از ملی پوشان با اخلاق کشور ماست که هرگز نشنیده ایم که وارد مسائل حاشیه ای شود.

وی ادامه داد: بنابراین مسئولان باشگاه استقلال باید راهی پیدا کنند تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. در سالهای گذشته چندین بار چنین اتفاقاتی برای بازیکنان ملی پوش رخ داده است و با هماهنگی مسئولین باشگاه و مسئولان ذیربط این مشکل حل شده است. بنابراین انتظار می رود مشکل یزدانی هم حل شده تا او بتواند به فوتبال بازشود.

فرزامی در مورد دیدار روز یکشنبه آبی پوشان برابر گل گهر سیرجان شرح داد: یک بار دیگر مجیدی باید رو در روی یکی از مربیان سابق اش قرار بگیرد. گل گهر در دو بازی گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است. توانسته برابر پرسپولیس به تساوی و مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد و حالا جدال مجیدی با قلعه نویی با توجه به شرایط جدول و موقعیتی که استقلال دارد، حساس تر از گذشته خواهد بود. قلعه نویی که این روزها تیمش فرایند خوبی را در پیش گرفته، نمی خواهد بازنده این دیدار باشد. بنابراین باید تا یکشنبه منتظر بمانیم تا ببینیم جدال این دو استقلالی قدیمی چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

وی با انتقاد از عملکرد نه چندان خوب ژستد، گفت: این بازیکن در ابتدای فصل در تمام بازی ها حضور داشته اما هنوز چنگی به دل نزده است. هواداران نسبت به حضور مداوم او در زمین و عملکرد ضعیفش انتقادهای زیادی دارند. ژستد مقابل نساجی هم نتوانست هم بازی خوبی ارائه دهد و هم گل زنی کند و هواداران انتظار دارند سرمربی تیم تغییری در خط حمله اش به وجود آورد تا گره گل نزدن استقلال باز شده و این تیم بتواند در هفته های پیش رو، گل های حساس و سه امتیازی بیشتری را به ثمر برساند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: تا دربی فقط یک دیدار دیگر به جای مانده است. با توجه به نتایجی که دو تیم در هفته بیستم گرفتند و دو جدال سختی که برابر گل گهر و نفت دارند، حساسیت این بازی بالاتر هم رفته است و شاید به نوعی با نتایجی که در هفته بیست و یکم رقم می خورد قهرمان در پایان دربی تقریباً معین شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2014

به "انتقاد از سرمربی استقلال به خاطر یک بازیکن، دربی حساس تر از همیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از سرمربی استقلال به خاطر یک بازیکن، دربی حساس تر از همیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید