آشپزخانه شیک و زیبا در سبک طراحی کلاسیک، مدرن و امروزی

به گزارش مرد کوچک، داشتن آشپزخانه شیک مستلزم دقت و توجه زیاد به تمامی فضاهای آشپزخانه است بطوریکه باید تعادل و هماهنگی مناسبی در جای جای فضاهای آشپزخانه برقرار گردد. اهمیت این موضوع زمانی دوچندان می گردد که در خانه های کوچک با آشپزخانه کمجا و تنگ دست و پنجه نرم می کنید. چرا که برخلاف فضاهای کوچک در اتاق خواب و اتاق نشیمن، کاربرد و استفاده بهینه در آشپزخانه از درجه نخست اهمیت برخوردار است. بنابراین یک آشپزخانه مناسب باید علاوه بر زیبایی، کاربردی هم باشد. آشپزخانه مناسب باید حتما فضاهایی مشخص و جداگانه برای انواع وسایل را دارا باشد. داشتن یک کمد مخصوص نگهداری ظروف یا مواد خوراکی یکی از اساسی ترین موارد برای کاربردی بودن فضای آشپزخانه است. همچنین وجود یک کمد و یا قفسه در باز با ظروف و مواد درون آن، به فضای آشپزخانه شما رنگ و بو می بخشد. تنها کافی است از نورپردازی و روشنایی مناسب برای زیبا جلوه دادن آن یاری بگیرید و ظاهری جذاب و زیبا در آشپزخانه بوجود بیاورید. (زیباترین مدل های شلف و قفسه آشپزخانه مدرن / عکس)

آشپزخانه شیک و زیبا در سبک طراحی کلاسیک، مدرن و امروزی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

قفسه های دیواری شیک و زیبا یکی دیگر از ویژگی هایی است که یک آشپزخانه شیک باید دارا باشد. قفسه های دیواری مزیت های زیادی دارند. اول اینکه از لحاظ بصری یاری می نمایند تا فضای آشپزخانه های کوچک، بازتر و مرتب تر نشان داده شوند. دوما این مکان فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل تزئینی و دکوراتیو در آشپزخانه فراهم و در عین حال فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند. قفسه های دیواری یکی از بهترین و آسان ترین گزینه ها برای داشتن آشپزخانه شیک می باشند. قرار دادن میز غذاخوری در آشپزخانه هر چقدر هم که کوچک باشد تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری آشپزخانه شما می گذارند. با این کار مکانی برای صرف سریع غذا آماده نموده اید. این ایده برای افرادی که در خانه خود اتاقی جداگانه برای غذاخوری در نظر نگرفته اند بهترین گزینه است. سعی کنید در آشپزخانه از میزهای گرد با پایه های شیک و زیبا بهره ببرید تا در رفت و آمدتان حول میز خللی ایجاد نشود. (مدل میز ناهارخوری دایره شکل با طرح های بسیار جدید و شیک)

منبع: اتاق
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1211

به "آشپزخانه شیک و زیبا در سبک طراحی کلاسیک، مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه شیک و زیبا در سبک طراحی کلاسیک، مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید