آبشارهای پاگسانجان یکی از جاذبه های طبیعی فیلیپین به شمار می رود (تور ارزان فیلیپین)

به گزارش مرد کوچک، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آبشارهای پاگسانجان یکی از جاذبه های طبیعی فیلیپین به شمار می رود.

آبشارهای پاگسانجان یکی از جاذبه های طبیعی فیلیپین به شمار می رود (تور ارزان فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

آبشارهای پاگسانجان (Pagsanjan Falls) یکی از معروف ترین و پربازدیدترین آبشارهای کشور جزیره ای فیلیپین هستند. چهره زیبای آبشارهای پاگسانجان و طبیعت اطرافشان انسان را به وجد می آورد و او را غرق در شگفتی می نماید. این آبشارها یکی از برترین جاذبه های استان لاگونای کشور فیلیپین هستند که برای دسترسی به آنها میتوان از رفتینگ استفاده کرد و هیجان سفر خود را چند برابر افزایش داد یا اینکه کوهنوردی را انتخاب کرد و پا بر دل طبیعت گذاشت. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این خلقت زیبای الهی حدود 3 تا 5 ساعت است.

البته این در صورتی است که از تماشا آنها سیراب شوید و دلتان نخواهد مدت زمان بیشتری را در کنارشان بمانید و از طبیعت اطرافشان لذت ببرید. ورود به محل زندگی این رگهای حیاتی هزینه ای حدود 2 دلار به ازای هر نفر را برای گردشگران به همراه دارد. پاگسانجان نام مجموعه ای شامل 3 آبشار زیبا و بلند بالا بوده که ارتفاع بلندترین آنها حدود 120 متر است. اطراف آبشارهای پاگسانجان را پارک ملی پاگسانجان فرا گرفته که وسعت این پارک حدود 152 هکتار است. آبشارهای پاگسانجان از رودخانه زیبای پاگسانجان سرچشمه میگیرند و معمولا پرآب و خروشان هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2140

به "آبشارهای پاگسانجان یکی از جاذبه های طبیعی فیلیپین به شمار می رود (تور ارزان فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشارهای پاگسانجان یکی از جاذبه های طبیعی فیلیپین به شمار می رود (تور ارزان فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید