ورود سامانه بارشی به کشور از روز شنبه

به گزارش مرد کوچک، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آدینه (19 اردیبهشت) برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد، گفت: شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش در شمال غرب کشور آغاز شده و به تدریج نوار غربی کشور را در بر می گیرد.

ورود سامانه بارشی به کشور از روز شنبه

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیائیان در مصاحبه با ایسنا با بیان اینکه امروز آدینه (19 اردیبهشت) برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد، گفت: شنبه (20 اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور بارش در شمال غرب کشور آغاز شده و به تدریج نوار غربی کشور را در بر می گیرد.

به گفته وی، یکشنبه (21 اردیبهشت) سامانه بارشی در شمال غرب تقویت شده و به دامنه های البرز شرقی و مرکزی نیز کشیده خواهد شد. دوشنبه (22 اردیبهشت) در شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه شنبه نیز بارش در مناطق یاد شده تقویت شده و به دامنه های البرز نیز کشیده خواهد شد. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز طی دو روز آینده مواج است.

بنا بر اظهارات وی، طی روزهای شنبه و یکشنبه برای نوار غربی کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد که در برخی ساعات با گرد و خاک همراه خواهد بود.

ضیائیان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (20 اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 26 و در روز یکشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد در اواخر وقت و وزش باد شدید با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 991

به "ورود سامانه بارشی به کشور از روز شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به کشور از روز شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید