هشدار به متقاضیان خرید مسکن مهر پردیس

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران :مدیرعامل شرکت عمران پردیس از متقاضیان خرید مسکن درخواست کرد: قبل از خرید، استعلام واحد خود را بگیرند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

هشدار به متقاضیان خرید مسکن مهر پردیس

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،مهدی راهنمایی از کلاهبرداری بعضی افراد شیاد از متقاضیان خرید مسکن در پردیس اطلاع داد و گفت: این کلاهبرداران از آگاهی نداشتن خریداران، سوء استفاده می نمایند و یک واحد را به چند نفر می فروشند.

وی همچنین با اعلام اینکه بعضی واحد های مسکن مهر بدهکاری اقتصادی، یا مسدودی قضایی دارند، اضافه نمود: هموطنان حتما قبل از خرید، از شرکت عمران پردیس به صورت اینترنتی یا حضوری استعلام واحد انتخابی خود را بگیرند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

راهنمایی در مورد آخرین شرایط واحد های شهر جدید پردیس هم با اعلام اینکه تا به امروز 45 هزار واحد مسکن مهر افتتاح رسمی و تحویل مالکان شده است، گفت: 14 هزار واحد طی روز های آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اعلام اینکه فرآیند تحویل این 14 هزار واحد شروع شده است و تا سه ماه آینده همه تحویل متقاضیان خواهد شد، اضافه نمود: مالکان برای دریافت کارت قسط به بانک مسکن معرفی شدند و بعد از دریافت کارت اقساط، می تواند بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای دریافت کنتور آب، برق و گاز اقدام نمایند.

راهنمایی همچنین از تحویل 10 هزار واحد جدید مسکن مهر پردیس در آذرماه سال جاری به متقاضیان اطلاع داد و گفت: این واحد ها اکنون در مراحل سرانجامی ساخت است.

وی افزود: تا سرانجام سال جاری حدود 95 درصد از مجموع 82 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تحویل خواهد شد، اما 5 درصد باقی مانده در اواخر بهار سال آینده تحویل می گردد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید براینکه ساخت و توسعه مراکز رفاهی، آموزش و درمانی همزمان با تحویل واحد های مسکونی در دست اقدام است، گفت: سال جاری چند مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پروش شد.

وی با تاکید بر اینکه سال جاری برای تعریف یا ساخت انواع مختلف پروژه های روبنایی در پردیس، بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است، اضافه نمود: فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس 15 مهرماه کلنگ زنی می گردد.

راهنمایی در سرانجام با اشاره به خلع ید پیمانکاران 17 هزار واحد مسکن مهر در ابتدای سال گذشته، گفت: اکنون هیچ پروژه مسکن مهری در پردیس نیست که متوقف باشد یا معارض حقوقی داشته باشد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1096

به "هشدار به متقاضیان خرید مسکن مهر پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به متقاضیان خرید مسکن مهر پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید