مشاهده مار پایتون باردار با 60 عدد تخم

به گزارش مرد کوچک، یک مارگیر به همراه سگش توانست در منطقه اورگلیدز (Everglades) فلوریدا مار پایتونی به تله بیندازد که 60 عدد تخم گذاشته بود.

مشاهده مار پایتون باردار با 60 عدد تخم

به گزارش خبرآنلاین، چند روز گذشته در دل اورگلیدز فلوریدا، یک مارگیر با یاری سگش توانست از زیر انبوه بوته ها، حدود 60 عدد تخم و یک مار پایتون ترسناک و تهاجمی پیدا کند. مارگیر با شهامت بسیار، مار را با دست از لانه اش بیرون کشید و پس از کمی مبارزه، مار را مغلوب کرد.

تعداد این نوع مار پایتون در این منطقه آنقدر زیاد شده است که موجب هشدار مسئولان مراقبت از محیط زیست شده است. اشتهای سیری ناپذیر این مار ها به زیست بوم طبیعی شکننده این منطقه صدمه زده و گونه های جانوری بومی متعددی را از بین می برد.

در واقع به علت وجود مار پایتون، از جمعیت بعضی از گونه های جانوری بومی تا 99 درصد کاسته شده است. مار پایتون حتی می تواند بزرگترین شکارچی های طبیعت، از جمله تمساح، خرس سیاه فلوریدا و پلنگ را هم شکار نموده و بخورد. طول یک مار پایتون 5 تا 6 متر است.

تعداد واقعی جمعیت پایتون ها هنوز کاملا تعیین نیست، اما این روز ها آن ها تهدیدی روبه رشد محسوب می شوند. درواقع بنابر تخمین ها احتمالا بیش از 100 هزار مار پایتون در منطقه اورگلیدز فلوریدا وجود دارد.

منبع: nbc-2

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2246

به "مشاهده مار پایتون باردار با 60 عدد تخم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده مار پایتون باردار با 60 عدد تخم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید