سرمربی پرسپولیس محروم شدجنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

به گزارش مرد کوچک، کمیته انضباطی دو رای خود را در مورد سرمربی پرسپولیس و تیم سپید رود رشت صادر کرد.

سرمربی پرسپولیس محروم شدجنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از آنالیز مصاحبه گابریل کالدرون- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با جراید مبنی بر اینکه امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال معین گردد که متن آن به نوعی افترا به برگزار نمایندگان مسابقه فوتبال می باشد که برای تیم خاصی نتایجش را در خارج از زمین بازی معین می نمایند. این کمیته پس از آنالیز طبق ماده 71 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد.

در ضمن به ایشان تذکر داده می گردد چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد مجازات های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می گردد.

این رای قطعی است.

در حکمی دیگر تیم سپید رود رشت به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگران از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اسماعیل حسن زاده امروز از سمت خود به عنوان رئیس کمیته انضباطی استعفا نموده و فدراسیون هم این استعفا را قبول نموده است. بدین ترتیب حکم اخیر کمیته انضباطی آخرین حکمی است که به امضای حسن زاده رسیده است.

  • جنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 574

به "سرمربی پرسپولیس محروم شدجنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پرسپولیس محروم شدجنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید