دومین نمایشگاه لذت خواندن و مطالعه در اوز برگزار می شود

به گزارش مرد کوچک، فروغ هاشمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس، گفت: انجمن هنرهای تجسمی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، انجمن کتاب و دبیرخانه مرکز کتاب اوز این برنامه را برگزار می کند.

دومین نمایشگاه لذت خواندن و مطالعه در اوز برگزار می شود

به گفته او، پس از تجربه پیروز در اولین دوره و استقبال دانش آموزان و دانشجویان و علاقه مندان باز هم این رویداد به صورت حضوری برگزار می شود.

هاشمی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند ایده های الهام بخش و خلاق خود را کتاب کرده و به اشیا و یا هر وسیله ای که خود دوست دارند به این رویداد بپیوندند، اضافه کرد: این دومین دوره نمایشگاه بزرگ با عنوان لذت خواندن و مطالعه است که علاقه مندان می توانند با شخصیت دادن و جان بخشیدن به آن چه در فکر خلاق شان وجود دارد، یک کتاب خوب یا وسیله ای برای مطالعه جای خالی را پر کنند.

وی شرح داد: معلمین، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان و عموم مردم هم می توانند در این مسابقه شرکت کنند. سبک آثار، آزاد است و می تواند در قالب های مختلف اجرا و عملی شود. ساخت ماکت کتاب، ساخت کتاب به شیوه های مختلف، نقاشی خلاق سه بعدی و مواد دور ریختنی هم استفاده شود تا کمکی به طبیعت باشد.

هاشمی مهلت ارسال آثار را تا 2 آذرماه 1400 بیان نمود و اضافه کرد: تمامی آثار در سرای زرنگار (خانه فرهنگ) شهرستان اوز به نمایش عموم گذاشته می شود. مکان تحویل آثار نیز این نشانی است و علاقه مندان می توانند جهت تحویل آثار به شماره 09334887471 تماس یا به دبیرخانه مرکز کتاب در خانه فرهنگ (عصر) و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز (صبح) مراجعه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1857

به "دومین نمایشگاه لذت خواندن و مطالعه در اوز برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نمایشگاه لذت خواندن و مطالعه در اوز برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید