خبرنگاران تراکتور فاتح شهرآورد پرتنش تبریز

به گزارش مرد کوچک، تهران- خبرنگاران- شهرآورد تبریز بین تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی تبریز با نتیجه 2 بر یک به سود پرشورها خاتمه یافت.

خبرنگاران تراکتور فاتح شهرآورد پرتنش تبریز

ملاقات تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فومتبال ایران از ساعت 20 و 45 دقیقه امشب در استادیوم یادگار امام تبریز به قضاوت حمید حاج ملک برگزار گردید.

ساکت الهامی در این مسابقه رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری(رضا اسدی دقیقه 57)، اکبر ایمانی، سعید مهری(سبحان خاقانی دقیقه 90+5)، مسعود شجاعی(محمدرضا آزادی دقیقه 70)، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و ساسان انصاری را در ترکیب تراکتور قرار داد.

در سوی دیگر میدان، هومن افاضلی حامد لک، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، فردین عابدینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، سید محمد خرم الحسینی(علی آل کثیر دقیقه 66)، قائم اسلامی خواه، فرید بهزادی کریمی، اتابک زارعی و بابک مرادی(محمد قادری دقیقه 76) را برای ماشین سازی به میدان فرستاد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تراکتور در صندلی سوم جدول لیگ برتر واقع شده است و برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا کوشش می نماید و برای بدست آوردن این سهمیه به 3 امتیاز دربی تبریز احتیاج مبرم دارد اما در آن سوی میدان دیگر تیم تبریزی هم نمی خواهد بازنده باشد و کوشش می نماید مثل ملاقات رفت به پیروزی برسد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل سرانجام یافت که دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناک گلزنی روی دروازه یکدیگر خلق نمایند و توپ بیشتر در میانه های میدان جریان داشت.

در نیمه دوم، تعویض های ساکت الهامی جواب داد و محمدرضا آزادی که در دقیقه 70 به جای مسعود شجاعی به میدان آمده بود، پشت مدافعان ماشین سازی صاحب توپ شد و در یک موقعیت تک به تک، توپ را به رضا اسدی دیگر بازیکن تعویضی این تیم رساند تا او دروازه خالی ماشین سازی را باز کند و تراکتور را یک بر صفر پیش بیاندازد.

اما این سرانجام کار نبود و چهار دقیقه مانده به سرانجام مسابقه در دقیقه 86، محمد قادری بازیکنی که به جای بابک مرادی به میدان آمده بود از سمت چپ زمین توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد که فریدین عابدینی با ضربه سر پیروز شد گل تساوی را به ثمر برساند.

تراکتور که نمی خواست شانس کسب 3 امتیاز این مسابقه را از دست بدهد در دقیقه 88 و چهار دقیقه بعد از خوردن گل تساوی، باز هم روی عملکرد رضا اسدی و محمدرضا آزادی پیروز به گلزنی شد. در این صحنه رضا اسدی توپ ارسالی روی دروازه ماشین سازی را با ضربه سر راهی دروازه ماشین سازی کرد که با دفع ناقص حامد لک توپ به محمدرضا آزادی رسید و او با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه ماشین سازی چسباند تا تراکتور 2 بر یک پیش بیافتد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی تبریز سرانجام یافت که با این نتیجه تراکتور 50 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در همان صندلی سوم جدول ایستاد و ماشین سازی نیز 28 امتیازی و با یک پله سقوط در صندلی چهاردهم جدول نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1141

به "خبرنگاران تراکتور فاتح شهرآورد پرتنش تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تراکتور فاتح شهرآورد پرتنش تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید