جشن بزرگ خرمن در کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش مرد کوچک، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، جشن بزرگ خرمن در کرمانشاه برگزار گردید.

جشن بزرگ خرمن در کرمانشاه برگزار گردید

حسین خانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برگزاری رویداد جشن بزرگ خرمن به میزبانی یکی از اقامتگاه های بومگردی شهرستان کرمانشاه اتفاق بسیار مناسبی است که می تواند به رونق گردشگری شهرستان یاری کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: اقدام بخشداری کوزران و اداره ورزش و جوانان در برگزاری این رویداد نشان از توجه ویژه مسئولان بخش به اهمیت گردشگری دارد که شایسته تقدیر است.

او اضافه کرد: روستای چیا خزان در بخش کوزران شهرستان کرمانشاه با توجه به فعالیت اقامتگاه بومگردی آکام ظرفیت مناسبی برای پذیرش گردشگران دارد که این جشنواره می تواند به معرفی آن یاری کند.

خانی گفت: جشن بزرگ خرمن در قالب یک رویداد ورزشی برگزار گردید که مورد استقبال ویژه مردمی نهاده شد.

او توضیح داد: برگزاری مسابقه قوی ترین مردان سنجابی و نیز زوران کوردی که به ثبت ملی رسیده است، از جمله جذابیت های خاص این رویداد بود.

او ادامه داد: در حاشیه این مراسم ارائه و پخت غذاهای بومی و محلی، عرضه محصولات صنایع دستی و اجرای گروه های فرهنگی و نیز بازی های بومی و محلی جلوه خاصی به این رویداد داده بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کرمانشاه گفت: دستگاه هایی همانند بخشداری کوزران، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، فدراسیون پرورش اندام، دهیاری چیا خزان و...در برپایی این رویداد نقش آفرینی نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2076

به "جشن بزرگ خرمن در کرمانشاه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بزرگ خرمن در کرمانشاه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید