تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته

به گزارش مرد کوچک، استاندار ایلام از تردد 215 هزار نفر در شبانه روز گذشته از مرز مهران اطلاع داد.

تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 215 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که تنها 3000 تردد مربوط به خروج زائران بوده است.

وی گفت: از ابتدای محرم تا خاتمه مراسم اربعین بالای 4 میلیون تردد را از مرز مهران خواهیم داشت که بیش از 60 درصد تردد زائران را دربر خواهد گرفت.

استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه اربعین سال جاری بودن کمترین مسئله ای برگزار گردید، گفت: امکانات شهر مهران نسبت به سالهای گذشته بسیار بهتر شده است. جداسازی خاتمهه برکت با اتصال کنارگذرهای غربی و شرقی و ایجاد راه های دسترسی به خاتمهه برکت برای کاهش ترافیک شهر مهران بسیار موثر بود. خوشبختانه در اربعین سال جاری با وجود افزایش شدید زائران نسبت به سال گذشته، رضایتمندی بالایی وجود داشت.

سلیمانی گفت: ما در اربعین های سال های آینده به سمت گرما پیش می رویم و احتیاج به سایبان هایی در خاتمهه مرزی مهران داریم که باید با استفاده از یاری های مردمی، خیرین و نهادها و ارگان ها نسبت به احداث آن اقدام کنیم.

وی تاکید نمود: برای آینده باید طرح جامع و کامل خاتمهه مهران و برکت برای جمعیتی بیش از این مناسب سازی گردد.

استاندار ایلام ادامه داد: در سمت عراق مسائل زیرساختی بسیار بالایی داریم و هر چه زیرساخت های این سمت را تکمیل می کنیم زائران ما در آن سمت عراق با مسائل بسیای رو به رو هستند و نظام و خیّرین باید در این زمینه وارد شوند تا بخشی از این زیرساخت ها در عراق تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 512

به "تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید