با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی شوید

به گزارش مرد کوچک، گوگل در حال آزمایش یک قابلیت جدید در نرم افزار گوگل مپس - Google Maps است که محل دوربین کنترل سرعت را به کاربر گزارش می نماید.

با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی شوید

به گزارش خبرنگار ، به گفته پلیس اندروید به تازگی گوگل مپس - Google maps محل دقیق دوربین های کنترل سرعت را به برخی از کاربرانش گزارش می نماید. از آن جایی که در حال رانندگی نباید به تلفن همراه نگاه کرد، این برنامه از یک اعلان صوتی نیز برای گزارش نزدیکی به دوربین های کنترل سرعت استفاده می نماید. به این ترتیب که پیش از رسیدن به این دوربین، صدای هشداری به گوش شما می رسد تا سرعت خود را پیش از جریمه شدن کاهش دهید.

از آن جایی که تنها تعداد محدودی از کاربران گوگل از وجود چنین قابلیتی در نرم افزار گوگل مپس اطلاع داده اند ما متوجه شده ایم که این شرکت در حال آزمایش کردن قابلیت تشخیص محل دوربین های کنترل سرعت است. این قابلیت پس از قبول شدن در مرحله آزمایشی برای تمام کاربران فعال می گردد. این قابلیت پیش تر در نرم افزار ویز مشاهده می شد.

علاوه بر این، چند قابلیت دیگر نیز قرار است به گوگل مپس اضافه گردد که کار با آن را هم آسان تر و هم دقیق تر می نماید. برخی از کاربران از وجود چند دکمه جدید در نرم افزار گوگل مپس خبر داده اند که هنوز معلوم نیست برای انجام چه کاری به این نرم افزار اضافه شده اند. گوگل با توجه به احتیاج کاربران و تکنولوژی های جدید همواره سعی در توسعه دادن نرم افزارهای خود دارد.

نرم افزار گوگل مپس در بسیاری از مواقع با اطلاعات دقیقی که از راستا به کاربر می دهد، به او در پیدا کردن بهترین راستا یاری می نماید. این نرم افزار تنها برای رانندگان نیست و کسانی که قصد قدم زدن تا یک مکان را دارند هم می توانند از آن استفاده نمایند. این نرم افزار حتی مدت زمان تقریبی رسیدن به یک نقطه را نیز به کاربر اطلاع می دهد.

عکس های بهترین میان رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 131

به "با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قابلیت جدید گوگل مپس - Google Maps دیگر جریمه نمی شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید