آپدیت One UI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی اس 10 منتشر شد

به گزارش مرد کوچک، مطابق انتظار، آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 که قرار بود برای پرچم دارهای سری 10 سامسونگ هم عرضه گردد، از امروز برای خانواده گلکسی اس 10 در دسترس نهاده شد.

آپدیت One UI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی اس 10 منتشر شد

گوشی های سری نوت 20 با رابط کاربری One UI 2.5 راهی بازار شدند، اما سامسونگ گفت این رابط کاربری را برای گوشی های قدیمی تر هم عرضه خواهد نمود. در هفته های اخیر گوشی های سری گلکسی اس 20، گلکسی نوت 10 و گلکسی Z Flip در حال دریافت این آپدیت بودند اما از امروز فرایند انتشار آن برای گوشی های گلکسی اس 10e، گلکسی اس 10 5G، گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس شروع شد. البته در لیست گوشی های این سری، نام گلکسی اس 10 لایت دیده نمی گردد.

از آنجایی که انتشار این آپدیت به تازگی شروع شده، بنابراین ممکن است تا زمانی که همه کاربران آن را دریافت نمایند کمی طول بکشد. به طور کلی اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، نهایتا تا 2 هفته دیگر، تمام کاربرانی که از گوشی های سری گلکسی اس 10 استفاده می نمایند باید رابط کاربری جدید را دریافت نمایند.

  • آیا به روزرسانی رابط کاربری One UI سامسونگ از به روزرسانی اندروید اهمیت بیشتری دارد؟

این به روزرسانی G973FXXU8DTH7/G973FOXM8DTH7/G973FXXU8DTH7 نام داشته و 963 مگابایت حجم دارد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که اعداد بولد شده (3)، برای مدل های مختلف اس 10، متفاوت است. این به روزرسانی قابلیت های زیادی را برای گوشی های پرچم دار سامسونگ به همراه خواهد داشت که از جمله مهم ترین آن می توان به سامسونگ دکس بی سیم اشاره نمود.

سامسونگ میخواهد پرچم دارهای سری 10 خود را به همراه بعضی از گوشی های میان رده (فعلا A71 و A51 و A90) و تمام پرچم دارهای آینده، به مدت سه سال بروزرسانی نرم افزاری کند. بنابراین بسیاری از دارندگان گوشی های میان رده انتظار دارند رابط کاربری One UI 2.5 را هم دریافت نمایند که متأسفانه فعلا سامسونگ در رابطه با این موضوع خبری منتشر نکرده. حتی در لیست گوشی های واجد شرایط برای دریافت این به روزرسانی هم نامی از میان رده ها برده نشد. بنابراین باید منتظر بمانیم ببینیم در آینده چه خبری در این رابطه منتشر خواهد شد.

  • رابط کاربری سامسونگ One UI 2.5 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1167

به "آپدیت One UI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی اس 10 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت One UI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی اس 10 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید