730 افسر پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مرد کوچک، ایرنا نوشت: یک مقام اداره پلیس نیویورک گفت که تا به امروز 730 افسر و 96 کارمند این اداره به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

730 افسر پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شدند

شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام اداره پلیس نیویورک گزارش داد که تا به امروز 730 افسر و 96 کارمند این اداره به کرونا مبتلا شده اند و مجموع مبتلایان در اداره پلیس این شهر 826 نفر شده است.

این مقام پلیس نیویورک گفت که 29 نفر از این افراد بستری شده اند و حال یکی از آن ها وخیم است.

به گفته سی ان ان، اداره پلیس نیویورک با 36 هزار نیرو، افزون بر مشکلاتی که با کرونا دارد، 4 هزار و 662 نیروی دیگر آن نیز دچار بیماری های دیگر هستند که در مجموع 12 درصد کل نیروهای آن می شود.

اداره پلیس نیویورک در اقدامی نادر به افسران و کارمندان خود توصیه کرده اگربیماری های زمینه ای دارند که در صورت ابتلا به کرونا آسیب پذیری بیشتری دارد، اجازه کار از خانه را بگیرند.

این گزارش در حالی است که بیل دی بلاسیو شهردار نیویورک با وخیم خواندن شیوع ویروس کرونا در این مرکز تجاری جهان هشدار داده که این تازه آغاز بحران است و شرایط وخیم تر خواهد شد.

دی بلاسیو هفته گذشته در مصاحبه با سی ان ان گفت: هم اکنون شهر نیویورک به کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدل گشته و تا این لحظه حدود پنج درصد از مبتلایان به این ویروس در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.

شهردار نیویورک افزود: شرایط دراین هفته بد و در روزها و هفته های بعد وخیم تر خواهد شد.

وی ادامه داد: بگذارید صادقانه این را به شهروندان نیویورکی و آمریکایی بگویم که این تازه آغاز (بحران) است و انتظار نمی رود این اپیدمی تا ماه آوریل و حتی ماه مه از میان برود.

ایالت نیویورک با بیش از 59 هزار نفر مبتلا به کرونا، بیشترین آمار مبتلایان در آمریکا را به خود اختصاص داده است؛ تا به امروز 965 نفر در این ایالت جان خود را در اثر ابتلا به کووید19 از دست داده اند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 891

به "730 افسر پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "730 افسر پلیس نیویورک به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید