گلایه پرسپولیسی ها از تبعیض فدراسیون؛ زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس طبق احکام کمیته تعیین شرایط با پرونده بدهی 30 میلیاردی روبرو شده که احتمالا مانع از باز شدن پنجره انتقالات این باشگاه خواهد شد.

گلایه پرسپولیسی ها از تبعیض فدراسیون؛ زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم پرسپولیس در بازی این هفته خود برابر نفت آبادان با نتیجه تساوی متوقف شد. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس روزهای گذشته از بازشدن پنجره جابجاییش خبر داده بود و انتظار می رفت با صدور ITC مهدی ترابی، این بازیکن تیمش را همراهی کند. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ترابی برای سرخپوشان به میدان نرفت.

خانبان، آنالیزور پرسپولیس با انتشار یک استوری علیه عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال نوشت:

حضور مدیران پرسپولیس امروز در فدراسیون فوتبال برای حل مشکل پنجره جابجاییی و ثبت قرارداد بازیکنان جدید با یک خبر شوک آور برای آنها همراه بود؛ پفراینده قطور بدهی های این باشگاه و دیون 30 میلیاردی به بازیکنان و مربیان اسبق! بعد از حل پفراینده 500هزار دلاری ماریو بودیمیر که منجر به بسته شدن پنجره جابجاییی باشگاه پرسپولیس شده بود، آنها امیدوار به ثبت قرارداد مهدی ترابی و سود بردن از خرید زمستانی خود برابر نفت آبادان بودند که در اتفاقی عجیب این مهم به خاتمه نرسید. این اتفاق در حالی رقم خورد که جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به همراه ابراهیم شکوری امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و جلسه با کمیته مشخص شرایط به دنبال حل پفراینده و دریافت مجوز حضور در جابجایی زمستانی بودند.

مدیران پرسپولیس در شرایطی که امیدوار بودند با ارائه تضامین لازم، مجوز حضور در جابجایی زمستانی را دریافت کنند، با واکنش شوکه کننده ای از سوی کمیته مشخص شرایط روبرو شدند و به آنها اعلام شد تنها در صورتی قادر به باز کردن پنجره خواهند بود که این باشگاه بدهی های مربوط به مطالبات بازیکنان و مربیان اسبق خود را کاملا تسویه کنند. پفراینده بدهی که روبروی مدیران پرسپولیس از سوی کمیته مشخص شرایط قرار گرفت مبلغ بدهی 30 میلیاردی را نشان می دهد که در این مقطع تسویه آنها کاملا غیرممکن به نظر می رسد.

باشگاه پرسپولیس تمامی منابع مالی خود را معطوف به پرداخت بدهی ماریو بودیمیر کرده بود و انتظار داشت که در جلسه با مدیران کمیته مشخص شرایط همانند گذشته و دیگر باشگاه ها، با پرداخت تضمین بتواند پنجره خود را باز کند اما این موضوع به هیچ عنوان مورد قبول این باشگاه قرار نگرفت تا اکنون حضور این باشگاه در جابجایی زمستانی منتفی به نظر برسد و باید دید آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و آنها به چه شکل قادر به حل این مشکل خواهند بود.

اعتراض پرسپولیس اما مربوط به رفتار کمیته مشخص شرایط است، آنها معتقدند این سخت گیری تنها در مورد پرسپولیس لحاظ شده است. موضوعی که ابتدا با واکنش مهرداد خانبان آنالیزور این باشگاه همراه شد و او با انتشار حکم مربوط به مطالبات خود در دوران حضور در تیم ملی، خواهان این شد که همانند پرسپولیس ابتدا به موضوع بدهی خود فدراسیون رسیدگی شود.

افشین پیروانی نیز دیگر عضو معترض باشگاه پرسپولیس بود که با اشاره به این موضوع مدعی شد که در حال حاضر کادرفنی پرسپولیس نیز از باشگاه های اسبق خود نیز طلبکار هستند اما هیچ توجهی به این مساله نشده است و تنها در جهت قانون گرایی باشگاه پرسپولیس مورد هدف قرار گرفته است. نکته جالب توجه اینکه در میان اسامی طلبکاران باشگاه پرسپولیس که از سوی کمیته مشخص شرایط پفراینده آنها در اختیار مدیران این باشگاه قرار گرفته، نام مهرداد اولادی، مهاجم فقید سرخپوشان نیز دیده می شود.

بدهی 30 میلیاردی باشگاه پرسپولیس و خزانه خالی این باشگاه را در کنار بدهی مالیاتی به برانکو ایوانکوویچ و همچنین پفراینده مربوط به گابریل کالدرون که حکم آن طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد، بگذارید تا به عمق مسائل مالی سرخ ها پی ببرید. موضوعی که شاید باعث شود آنها در این شرایط که کمیته مشخص شرایط به طور کامل آب پاکی را روی دست آنها ریخته و مدعی شده تنها در صورت تسویه حساب با طلبکاران، پنجره باز خواهد شد، حضورشان در جابجایی زمستانی را منتفی دانست.

افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس با نفت آبادان گفت: بحث فنی را باید کادرفنی توضیح دهد، گله ای که دارم از فدراسیون فوتبال است، ما فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون اشتباهات گذشته تکرار نمی شود ولی متاسفانه الان می بینیم در حق پرسپولیس بزرگ کم لطفی شده است. به دوستان کمیته مشخص شرایط یادآوری می کنم که اگر قرار است ایراد و اشکال را رسیدگی کنند، بحث اینکه پنجره ما چرا بسته شده فکر میکنم پنج هزار مربی، بازیکن، سرپرست همه نسبت به تیم های قبلی شان معترض هستند و طلب دارند و الان چه چیزی شده به یکباره آقایان دارند برای پرسپولیس قانون را اجرا می کنند. الان در خود پرسپولیس ما، بیشتر کادرفنی و بازیکنان از باشگاه های قبلی شان طلب دارند چرا به این رسیدگی نمی کنند؟ زورشان فقط به پرسپولیس رسیده است؟ نمی دانم به کی باید بگوییم، ما از آسیا توانستیم پنجره مان را باز کنیم چرا اینجا زورمان نمی رسد.

در این حین خبرنگار پرسیدیعنی معتقدید برای باشگاه های دیگر همکاری شده؟ پیروانی پاسخ داد: این مورد نسبت به باشگاه های دیگر هم بوده، من می گویم پرسپولیس که زورش رسید از آسیا پنجره اش را باز کند اما در داخل می خواهند قانون را اجرا کنند، چرا برای بقیه تیم ها قانون را رعایت نمی کنند؟ چرا نسبت به تیم های دیگر که عرض کردم، سرمربی ما از 5 جای دیگر طلب دارد، خب اگر زورتان می رسد بروید این ها را بگیرید تمام قانون دارد اجرا می شود؟ بحث پروتکل، سازمان لیگ می گوید با چارتر بروید. کدام یک جز دو سه تیم لیگ برتری با چارتر می فرایند، کدام تیم هر یک هفته ده روز تست کرونا می دهد؟ فقط از راه دور نشسته اند کنترل می کنند آخر اینکه نشد؟ با اعصاب ما بازی کردند.

وی در مورد ترابی گفت: ترابی تا 5 دقیقه قبل بازی نمی داند بازی می کند یا نه. او را به آبادان آوردیم، می خواهیم بگوییم برادر، دوست عزیز، قانون را می خواهند اجرا کنند ما حرفی نداریم ولی آیا برای همه اجرا می کنند؟ تیم لیگ یکی بوده تیم را فروخته اند بدون اینکه یک ریال به بازیکنش بدهد امتیازش را فروخته است آیا زورتان به آنها رسید؟ فقط می خواهید بگویید در مقابل پرسپولیس ایستادید؟ من می دانم دست به دست هم داده اید این تیم نتیجه نگیرد ولی ما پرسپولیس هستیم، سالیان سال است که حرف و حدیث پشتمان زیاد است ولی بدانید ما با قدرت می آییم و با قدرت هستیم و قهرمانی دیگر را هم می آوریم ولی شما که دنبال وضع قانون هستید و می خواهید قانون را اجرا کنید همه را به یک چشم نگاه کنید. آقای کمیته مشخص شرایط این نیست که بیایید فقط در حق پرسپولیس بگویید قانون اجرا شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1489

به "گلایه پرسپولیسی ها از تبعیض فدراسیون؛ زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه پرسپولیسی ها از تبعیض فدراسیون؛ زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید