کنسولگری های هند در افغانستان، محل برنامه ریزی برای هدف قرار دادن کریدور مالی چین - پاکستان

به گزارش مرد کوچک، مقامات دفاعی پاکستان در اجلاسی در مجلس سنای این کشور اعلام کردند که سازمان های اطلاعاتی هند و افغانستان برای هدف قرار دادن کریدور مالی چین و پاکستان کوشش می نمایند.

کنسولگری های هند در افغانستان، محل برنامه ریزی برای هدف قرار دادن کریدور مالی چین - پاکستان

با کمترین قیمت تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از امت نیوز، مقامات دفاعی پاکستان در اجلاس سنای این کشور فاش کردند که مراکز سازمان اطلاعاتی هند (راو) در کنسولگریهای این کشور در جلال آباد، قندهار و مزار شریف افغانستان برای هدف قرار دادن کریدور مالی چین و پاکستان برنامه ریزی نموده اند.

به گزارش امت نیوز، سازمان اطلاعاتی هند در کنسولگری های خود در افغانستان برای تروریست ها سلاح فراهم می نماید و به آنها برای انجام عملیات تروریستی در پاکستان آموزش می دهد.

به گفته مقامات دفاعی پاکستان، سازمانهای اطلاعاتی هند (راو) و افغانستان (ان دی اس) عملیات تروریستی در کراچی، مناطق قبایلی و سایر مناطق پاکستان انجام می دهند.

دولت هند 7 کنسولگری در افغانستان دارد و سازمان اطلاعات هند در 3 کنسولگری از آن ها در جلال آباد، مزارشریف و قندهار فعالیت ضد کریدور مالی پکن - اسلام آباد را به پیش می برند.

دولت پاکستان بارها دهلی نو را متهم به مداخله در امور داخلی و سازمان اطلاعات این کشور را متهم به یاری تروریست ها در پاکستان نموده است.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 708

به "کنسولگری های هند در افغانستان، محل برنامه ریزی برای هدف قرار دادن کریدور مالی چین - پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسولگری های هند در افغانستان، محل برنامه ریزی برای هدف قرار دادن کریدور مالی چین - پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید