چگونه یونان در بحران کرونا آمار گردشگران خود را افزایش داد؟

به گزارش مرد کوچک، ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می گردد که چگونه یونان در بحران کرونا آمار گردشگران خود را افزایش داد؟

چگونه یونان در بحران کرونا آمار گردشگران خود را افزایش داد؟

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

شواهد نشان می دهند با وجود موارد بیشتر ابتلا، بازهم توریستان از سراسر دنیا تصمیم دارند تا در تابستان از یونان بازدید نمایند.

نتایج آنالیز نشان داد که یونان نسبت به سایر مقاصد تعطیلات اروپایی، پروازهای بیشتری را در مقایسه با قبل از همه گیری انجام می دهد. تعداد پروازها در جولای 130 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش یافته است. در مجموع از ماه می تا جولای 2.3 میلیون توریست از یونان بازدید کردند، در حالیکه در سال گذشته تنها 660 هزار نفر توریست داشته است.

رئیس اتحادیه هتل های یونان گفت: اگر دولت تدابیر فوری اتخاذ ننموده بود افزایش تعداد توریستان امکان پذیر نبود. البته نسبت به سال گذشته در صندلی بسیار بهتری بسر می بریم اما باز هم از فرایند طبیعی توریستی دور هستیم.

وی اظهار کرد: هنگامیکه آلمان بیان کرد یونان را به همراه هلند به لیست مقاصد پرخطر خود منتقل نموده است، اعلام خطر برای صنعت توریستی این منطقه بود اما به نظر می رسد که این تصمیم آلمان هم تاثیر جدی نداشته است، زیرا در ماه ژوئن بیش از 260 هزار توریست آلمانی از یونان تماشا کردند.

با این حال دولت آلمان در حال آنالیز اعلام یونان به اسم منطقه پرخطر کووید 19 است و این تصمیم به صنعت توریستی یونان آسیب خواهد رساند.

هریس تئوخاریس، وزیر توریستی یونان گفت: ممکن است این تصمیم ها روی صنعت توریستی تاثیر بگذارد اما نمی توانیم به کشوری بگوییم که ما را در کدام دسته طبقه بندی نمایند و البته این تصمیم ها باید از روی داده های واقعی و نه ساختگی باشد.

یونان برای کاهش موارد ابتلا ناشی از توریستی، مدارک واکسیناسیون و یا آزمایش منفی کووید- 19 را 72 ساعت قبل از ورود درخواست می نماید اما آزمایش های اجباری سه بار در هفته برای میزبانی اجباری است.

دولت این کشور بیان کرد تمام کوشش خود را می نماید تا دوباره توریستی یونان رونق یابد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1737

به "چگونه یونان در بحران کرونا آمار گردشگران خود را افزایش داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یونان در بحران کرونا آمار گردشگران خود را افزایش داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید