پیروزی یوونتوس مقابل پسکارای 10 نفره

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران : سی ویکمین هفته از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های ایتالیا با پیروزی صدرنشین رقابت ها مقابل پسکارا در تورین شروع شد.

پیروزی یوونتوس مقابل پسکارای 10 نفره

به گزارش خبرنگاران ، شب گذشته (شنبه) در نخستین بازی های هفته سی ویکم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، یوونتوس در خانه با شکست 2 بر یک پسکارا صندلی خود را در صدر جدول رده بندی رقابت ها استحکام بخشید.

یوونتوس در حالی پیروز به شکست حریف خود شد که تا دقیقه 72 در گگرددن دروازه میهمانش ناکام بود. در واقع به لطف خطای پنالتی جوزپه ریتزو، خطایی که با کارت قرمز هم جریمه شد، بود که بانوی پیر توسط میرکو ووچینیچ از روی نقطه پنالتی به گل نخست خود دست یافت.

گل دوم یوونتوس را باز هم همین مهاجم مونته نگرویی در دقیقه 78 به ثمر رساند تا تک گلی که امانوئل کاسکوین در دقیقه 83 برای پسکارا زد باعث توقف راه راه پوشان تورین نگردد. به این ترتیب یوونتوس با سه امتیاز این بازی 71 امتیازی شد تا با نزدیک ترین تعقیب کننده اش، ناپولی که امشب میزبان جنوا است، 12 امتیاز فاصله بگیرد.

شب گذشته یک بازی دیگر هم برگزار گردید که طی آن بولونیا در خانه خود برابر تورینو به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. پاناجیوتیس کانه در دقیقه 65 و تیبریو گوارانته در دقیقه 86 برای بولونیا گلزنی کردند و پائولو بارتو (25) و رونالدو بیانچی (90) گل های تورینو را به ثمر رساندند.

بازی های هفته سی ویکم سری A امشب با برگزاری 7 دیدار پیگیری می گردد که برنامه این بازی ها به توضیح زیر است:

فیورنتینا - میلان

کاتانیا - کالیاری

سمپدوریا - پالرمو

اودینزه - کیه وو

سیه نا - پارما

ناپولی - جنوا

اینتر - آتالانتا

در جدول رده بندی سری A یوونتوس با 71، ناپولی با 59 و میلان با 57 امتیاز رده های اول تا سوم را در اختیار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 292

به "پیروزی یوونتوس مقابل پسکارای 10 نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یوونتوس مقابل پسکارای 10 نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید