پوتین خواهان تغییر راستا توسعه جهانی شد

به گزارش مرد کوچک، رئیس جمهور روسیه در نشست مجازی سران گروه 20 تأکید کرد که جامعه جهانی باید از بحران کرونا درس گرفته و از این بحران به عنوان فرصتی برای تغییر جهت توسعه جهانی استفاده کند.

پوتین خواهان تغییر راستا توسعه جهانی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسینم به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه در نشست مجازی سران گروه 20 (G20) اعلام نمود که دنیا باید از بحران ناشی از همه گیری ویروس کرونا درس بگیرد و از آن به عنوان فرصتی به منظور تغییر راستا توسعه دنیای و ایجاد فضایی برابر برای حضور همه کشورها در عرصه ای دنیای استفاده کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پوتین در این رابطه گفت: من می خواهیم تأکید کنم که می توان از این بحران [همه گیری کرونا] به عنوان فرصتی در راستای تغییر راستا توسعه دنیای، حفظ محیط زیست و مقابله با تغییرات آب وهوایی، فراهم کردن فضایی برابر برای همه کشورها و اقشار مردم، بهبود سازوکارهای مؤثر برای گسترش همکاری های چندجانبه و تقویت نهادهای بین المللی استفاده کرد.

رئیس جمهور روسیه در ادامه اعلام کرد که این تغییرات باید با تکیه بر منشور سازمان ملل متحد و هنجارها و اصول پذیرفته شده بین المللی انجام گردد.

وی در انتها توضیح داد: ما این تغییر راستا را مهم ترین وظیفه و مسئولیت گروه 20 که متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا است، می دانیم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1304

به "پوتین خواهان تغییر راستا توسعه جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین خواهان تغییر راستا توسعه جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید