پرداخت تسهیلات با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام و کشت محصولات گواهی شده

به گزارش مرد کوچک، مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی گفت: متقاضیان میتوانند از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام و کشت محصولات گواهی شده اقدام کنند.

پرداخت تسهیلات با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام و کشت محصولات گواهی شده

جهت دریافت خدمات بازسازی مطب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ، سعید سعادت، مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی گفت:

در راستای پایش شاخص های پایداری، آلایند ها، مدیریت پسماند و پساب ها در بخش کشاورزی با همکاری معاونت بهبود فراوریات دامی تا کنون سیستم تصفیه خانه پساب 6 واحد از 18 واحد دامداری مشمول به بهره برداری رسیده است.

سعادت اضافه کرد: متقاضیان میتوانند با استفاده از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با نرخ 15 درصد با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام و کشت محصولات گواهی شده در گلخانه ها اقدام کنند.

او با اشاره به استاندار ها و نظام ایمنی زیستی در فرایند صدور پروانه نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی گفت: این گروه اقدام به آموزش 29 نفر مدیرکنترل کیفی محصولات کشاورزی و همچنین با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی به آموزش 40 نفر ازکارشناسان مروجین پهنه و همچنین بهره برداران بخش کشاورزی در استان نموده است.

مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی بر همکاری و هماهنگی به منظور استفاده از ظرفیت تعاونی های روستایی و فعال کردن اتحادیه های آن جهت تشکیل هلدینگ ها برای فراوری محصول گواهی شده و اخذ نشان حد مجاز آلاینده ها تاکید نمود و اضافه کرد: داشته و اذعان کردند که برای متقاضیان ایجاد هلدینگ، تسهیلات بانکی با نرخ 15% مهیا شده است.

دکتر سعید سعادت مدیر کل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی به منظور توسعه و تعاملات دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های جهاد کشاورزی استانها، با حضور در استان البرز از نزدیک عملکرد گروه محیط زیست سازمان جهاد کشاورزی البرز را آنالیز نموده و به تعامل و گفتگو با مدیر و کارشناسان این مجموعه پرداختند.

انتهای پیغام / ر . م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 698

به "پرداخت تسهیلات با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام و کشت محصولات گواهی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام و کشت محصولات گواهی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید