پتی: بازیکنان پاری سن ژرمن مجبورند توهمات نیمار را تحمل نمایند، او به همه گند می زند

به گزارش مرد کوچک، ستاره پیشین فوتبال فرانسه از رویکرد مهاجم برزیلی PSG انتقاد و او را به بی احترامی به این تیم و طرفداران آن متهم کرد.

پتی: بازیکنان پاری سن ژرمن مجبورند توهمات نیمار را تحمل نمایند، او به همه گند می زند

به گزارش خبرنگاران، جنجالی که نیمار در ابتدای فصل با ابراز تمایلش برای جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا به راه انداخت هنوز از یاد خیلی ها نرفته و امانوئل پتی، مهاجم فرانسوی سابق بارسا یکی از آنهاست.

پتی با خودخواه توصیف کردن نیمار، به رادیو مونت کارلو گفت: زمانی که من در کنار زیدان یا ژورکائف بازی می کردم، می دانستم که آنها کسانی هستند که یک تنه می توانند سرنوشت یک بازی را عوض نمایند، به همین دلیل اگر آنها گاهی از دفاع کردن غافل می شدند، می شد اغماض کرد. ما این موضوع را پذیرفته بودیم و کارمان را انجام می دادیم، چون می دانستیم که آنها بازیکنانی هستند که در کسری از ثانیه می توانند کاری نمایند که بازی را ببریم. در خصوص نیمار اما اصلاً چنین چیزی صدق نمی نماید. این پسر برای خودش بازی می نماید، فقط برای خودش.

پتی اضافه کرد: خودتان را جای بازیکنان پاری سن ژرمن بگذارید، کسانی که مجبورند ماه ها در رختکن این تیم توهمات این پسر را که باشگاه و هوادارانش را به گند می کشد و برای آنها هیچ احترامی قائل نیست را تحمل نمایند.

به گزارش خبرنگاران، جو پرتنشی که در ابتدای فصل علیه نیمار وجود داشت، اکنونی مدتی است که آرام شده و گلزنی این بازیکن 27 ساله در بازی های چند هفته گذشته PSG سبب شده که فعلاً از شدت شعارها علیه او کاسته گردد. نیمار در این فصل 4 گل در لوشامپیونه زده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 608

به "پتی: بازیکنان پاری سن ژرمن مجبورند توهمات نیمار را تحمل نمایند، او به همه گند می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتی: بازیکنان پاری سن ژرمن مجبورند توهمات نیمار را تحمل نمایند، او به همه گند می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید