واکنش سفارت ایران در چین به موج دوم کرونا در پکن

به گزارش مرد کوچک، سفارت ایران در چین با توجه به موج دوم کرونا در پکن در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی مطلبی را در این باره منتشر نموده است.

واکنش سفارت ایران در چین به موج دوم کرونا در پکن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، به سبب شیوع دوباره کروناویروس در پکن، مقامات این شهر عصر 27 خرداد اظهار داشتند که میزان واکنش اضطراری پکن از سطح سوم به سطح دوم ارتقا می یابد که این مساله مورد توجه نهاده شد.

سفارت ایران در چین ظهر امروز چهارشنبه 28 خرداد درحساب رسمی شبکه اجتماعی ویبو خود اطمینان خود را نسبت به پیروزی چین و نیز ایران در مقابله با کروناویروس اظهار داشت.

در ویبو سفارت ایران در چین نوشته شد: با وجود آن که موارد جدید مبتلا به کروناویروس در پکن نگران نماینده است، اما ما که در پکن هستیم، نظم بیشتر در این شهر احساس می کنیم. دولت پکن به سرعت واکنش نشان داده و با در پیش دریافت تدابیر معین اپیدمی را تحت کنترل قرار می دهد. نزدیک به 100 کارمند یک مجتمع در 72 ساعت، از 200 هزار نفر تست دریافتد. هر نفر از شهروندان می دانند که چگونه از خود حفاظت کند، حتی کودک 4 ساله هم می داند که باید ماسک بزند، دست هایش را مدام بشوید و پنجره را برای جا به جایی هوای خانه باز نگه دارد. پکن خود را برای مقابله با ویروس آماده نموده است. با توجه به ادامه و نوسان اپیدمی در سراسر دنیا، عاری بودن صرف از موارد ابتلا احتمالا در کوتاه مدت تحقق نمی یابد، اما یک سیستم پیشگیری و مهار که هر زمان می تواند آغاز به کار کند، یک خندق دفاعی محکم شهر محسوب می گردد. اکنون، مردم ایران کماکان با کرونا مقابله می نمایند و تعادل بین پیشگیری و مهار ویروس و توسعه مالی هدف مشترک ما است. باید مراقب باشیم اما لازم نیست خیلی بترسیم. اطمینان داریم که در نهایت، رشته پکنی و کباب ایرانی برنده خواهند شد.

موج دوم کرونا در پکن پایتخت چین باعث شده ظرف مدت 6 روز 137 نفر به بیماری کووید-19 مبتلا شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1063

به "واکنش سفارت ایران در چین به موج دوم کرونا در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سفارت ایران در چین به موج دوم کرونا در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید