هرگز نگو هرگز ، واکنش هیلاری کلینتن به احتمال ورود دوباره به کاخ سفید

به گزارش مرد کوچک، هیلاری کلینتن به تبرئه شدن دانلد ترامپ در محاکمه استیضاح در سنا واکنش نشان داد و احتمال حضور خود را در جایگاه معاون رئیس جمهوری آمریکا رد نکرد.

هرگز نگو هرگز ، واکنش هیلاری کلینتن به احتمال ورود دوباره به کاخ سفید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، نامزد ناکام حزب دموکرات در انتخابات پیشین ریاست جمهوری آمریکا با حضور در برنامه الن دی جنرس به برخی پرسش ها درباره مهم ترین رویدادهای سیاسی روز پاسخ داد. او با اشاره به تبرئه شدن ترامپ در سنای آمریکا گفت: حالا نوبت مردم آمریکاست که رئیس جمهوری را در انتخابات آینده استیضاح کنند. این تنها راهی است که می توان ترامپ را مجبور مسئولیت کارهایش را بپذیرد.

خانم کلینتن در عین حال از میت رامنی، سناتور جمهوریخواه برای دادن رای مثبت به استیضاح ترامپ ستود و افزود: من واقعا ناامید شدم که سناتورهای جمهوریخواه مانند آقای رامنی رای به بی کفایتی و گناهکار بودن ترامپ ندادند. سخنان رامنی در سنا درباره اینکه یک بار و مسئولیت تاریخی روی دوش خودش احساس می کند، واقعا فوق العاده بود. سنای آمریکا چهارشنبه گذشته ترامپ را از دو اتهام خود تبرئه کرد.

کلینتن زمانی بانوی اول کاخ سفید و در دولت باراک اوباما وزیر امور خارجه بود. او در انتخابات دور گذشته ریاست جمهوری آمریکا با ترامپ برای ورود به کاخ سفید رقابت کرد. همسر بیل کلینتن درباره احتمال حضورش در مقام معاون رئیس جمهوری دموکرات آمریکا گفت: من می گویم هرگز نگو هرگز. همیشه به کشورم خدمت می کنم اما معتقدم این اتفاق هرگز نمی افتد و پیشنهاد معاون رئیس جمهوری هرگز از راه نمی رسد.

هیلاری کلینتن در انتخابات پیشین گوی سبقت را از برنی سندرز ربود و نامزد نهایی دموکرات ها شد. این در حالی است که سندرز در انتخابات ریاست جمهوری 2020 چند رقیب جدی از جمله جو بایدن و پیت بوتیجیج دارد و شاید گزینه نهایی دموکرات ها برای رقابت با ترامپ نباشد. هر چند کلینتن تاکید کرد اگر سندرز بتواند در انتخابات درون حزبی پیروز شود، او را در انتخابات پاییز آینده حمایت خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 794

به "هرگز نگو هرگز ، واکنش هیلاری کلینتن به احتمال ورود دوباره به کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز نگو هرگز ، واکنش هیلاری کلینتن به احتمال ورود دوباره به کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید