هادی در نیمه&zwnjنهایی و فینال لیگ برتر کشتی نمی&zwnjگیرد

به گزارش مرد کوچک، بعد از آنکه پرویز هادی در دور برگشت لیگ برتر آزاد، تیم بازار عظیم را در رقابت ها همراهی نکرد، او در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ نیز کشتی نخواهد گرفت.

هادی در نیمه&zwnjنهایی و فینال لیگ برتر کشتی نمی&zwnjگیرد

به گزارش خبرنگاران، پرویز هادی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری با تیم بازار عظیم قرارداد بست. او در دور رفت در اردوی این تیم حضور داشت اما با توجه به اینکه از او در کشتی های روز اول استفاده نشد، محل اردوی این تیم را ترک کرد.

در فاصله دور رفت و برگشت لیگ برتر، مسابقات انتخابی تیم ملی نیز برگزار گردید که پرویز هادی با وجود تمرینات بسیار خوب و منظمی که پشت سر گذاشته بود مغلوب امین طاهری شد و شانس حضور در مسابقات دنیای 2020 صربستان (که البته در ادامه نیز لغو شد) را از دست داد.

او در دور برگشت لیگ برای بازار عظیم کشتی نگرفت و امیرحسین زارع و مجتبی گلیج در 125 کیلوگرمِ این تیم مقابل حریفان حاضر شدند. در همین رابطه او در اردوی بازار عظیم در مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات حضور ندارد و قرار نیست در این مرحله هم برای این تیم کشتی بگیرد.

باید دید او چه تصمیمی در آینده اتخاذ خواهد نمود، درحالیکه پیش از این بارها عنوان نموده بود هدفش بعد از کسب مدال برنز دنیا در سال 2018، حضور و کسب مدال در المپیک توکیوست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1341

به "هادی در نیمه&zwnjنهایی و فینال لیگ برتر کشتی نمی&zwnjگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی در نیمه&zwnjنهایی و فینال لیگ برتر کشتی نمی&zwnjگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید