نصیرزاده: در جلسه مذاکره تراکتورسازی با برانکو حضور نداشتم

به گزارش مرد کوچک، مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: در جلسه مذاکره تراکتورسازی با برانکو حضور نداشتم و او را تاکنون ندیده ام.

نصیرزاده: در جلسه مذاکره تراکتورسازی با برانکو حضور نداشتم

به گزارش ، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد: من در جلسه مذاکره باشگاه تراکتورسازی با برانکو سرمربی تیم پرسپولیس حضور نداشتم و تاکنون او را از نزدیک ندیده ام. همچنین در جریان آوردن دنیزلی به عنوان سرمربی تیم تراکتور سازی نیستم. دنیزلی درست است که سن بالایی دارد و جراحی انجام داده، اما او از دو دستیار بسیار مجرب بهره می برد. او از ادراک بالا و هم زبانی با مردم برخوردار است.

او گفت: گاهی ضروری است که از جریان کار دور باشی و زنوزی از طرز کار من در گسترش فولاد و تراکتورسازی رضایت کامل داشت و در مقابل من از همکاری با او لذت می بردم. در ادامه برای طرفداران ماشین سازی و تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم.

او در ادامه گفت: زمانی که به باشگاه گسترش فولاد رفتم از گذشته مشکلاتی بود که این باشگاه حدود 84 چک دست اشخاص مختلف داشت که برای دریافت مجوز حرفه ای بیشتر این چک ها را از دست اشخاص جمع کردیم. با توجه به اینکه باشگاه خصوصی بود و زنوزی مالک باشگاه از جیب خود خرج می کرد مبنا را با صرفه جویی گذاشتیم تا در این امر منافع باشگاه در نظر گرفته گردد. همچنین سال جاری باشگاه گسترش فولاد به ماشین سازی تغییر نام داد. طرفداران باشگاه ماشین سازی زیاد، اما تماشاگران این تیم بسیار کم است.

نصیرزاده در سرانجام عنوان نمود: اگر زنوزی نبود باشگاه تراکتورسازی به خاطر بدهی به بازیکنان دچار مشکل می شد. همچنین تعداد زیادی از بدهی هایی که زنوزی برای باشگاه تراکتورسازی پرداخت نموده است مردم از آن بی خبر هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 225

به "نصیرزاده: در جلسه مذاکره تراکتورسازی با برانکو حضور نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: در جلسه مذاکره تراکتورسازی با برانکو حضور نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید