نریمان دنیا به نفتچی آذربایجان پیوست

به گزارش مرد کوچک، با موافقت باشگاه ماشین سازی تبریز، سامان نریمان دنیا به باشگاه نفتچی آذربایجان ملحق شد.

نریمان دنیا به نفتچی آذربایجان پیوست

برای سفری دلچسب با تور عید 99 باکو همراه شوید و شهر زیبای باکو را ملاقات کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوی و مسافرتی دل انگیز را سپری کنید.

به گزارش خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، در پی دریافت درخواست کتبی و پیگیری های باشگاه نفتچی کشور جمهوری آذربایجان مبنی بر در اختیار دریافت سامان نریمان دنیا، باشگاه پس از انجام آنالیز های لازم و با توجه به علاقه این بازیکن برای لژیونر شدن، با انتقال وی موافقت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در این باره گفت: اولویت ما حفظ منافع باشگاه است. به همین دلیل با توجه به علاقه ای که نریمان دنیا به لژیونر شدن داشت و با عنایت به اینکه شاید چنین فرصتی برای این بازیکن در آینده فراهم نگردد، با انتقال او موافقت کردیم.

وی توضیح داد: انتقال قبلی پیمان بابایی به صورت قرضی و به مدت یک ونیم فصل بود که این فصل به خاتمه می رسد و او به ماشین سازی برمی گردد. در این انتقال علاوه بر تسویه شدن مطالبات نریمان دنیا از باشگاه، مبلغی توسط باشگاه نفتچی نیز برای صدور رضایتنامه به حساب باشگاه ماشین سازی واریز شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با قدردانی از زحمات و کوشش های نریمان دنیا در تیم فوتبال ماشین سازی، برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد و گفت: برخلاف آنچه تصور می گردد، انتقال های ما برنامه ریزی شده است و اگر پنجره جابجایی را هم با تأخیر باز کنیم، می توانیم سه بازیکن سهمیه فیفا به خدمت بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 696

به "نریمان دنیا به نفتچی آذربایجان پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نریمان دنیا به نفتچی آذربایجان پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید