مقاله: معبد چالونگ پوکت

به گزارش مرد کوچک، پو تان جو وات (Poh Than Jao Wat) یکی از مهمترین مجسمه های بودایی در معبد چالونگ برای بازدید در تور پوکت است. این مجسمه در سالن غربی قدیمی از معبد قرار گرفته که در کنار آن نیز 2 مجسمه دیگر گذاشته اند.

مقاله: معبد چالونگ پوکت

معبد چالونگ (Wat Chalong)، معبد بودایی می باشد که مورد استقبال گرم بازدید کنندگان برای بیش از یک قرن است. مردم محلی برای دعا و مردم غرب برای یادگیری چیزی در مورد بوداییسم به این معبد بودایی می نامند. بازدید از معابد یکی از اصلی ترین جاذبه هایی است که در تور تایلند به سراغ آن ها بروید.

این معبد زیبا ترین معبد پوکت می باشد که اخیرا بازسازی شده است و با شهر 8 کیلومتر فاصله دارد. این معبد در امتداد جاده چائو (Chao Fah Nok Rd) واقع شده است. از بازار و جشنواره مرکزی، شما معبد چالونگ در سمت چپ جاده مشاهده خواهید کرد. ساعت کاری معبد chalong از 7 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد.

وات (WATS) یا همان معابد بودایی مهمترین نمادهای کشور تایلند هستند. بیشتر مردم تایلند بودایی هستند و برای این معابد احترام ویژه ای قائل هستند. در اطراف جزیره پوکت، 29 معبد بودایی وجود دارد که مهمترین آن ها این معبد است.

منبع مقاله: معبد چالونگ پوکت

انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1920

به "مقاله: معبد چالونگ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معبد چالونگ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید