فیلم برداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به سرانجام رسید

به گزارش مرد کوچک، اصغر فرهادی با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود خاتمه فیلم برداری فیلم قهرمان با بازی محسن تنابنده و امیر جدیدی را اظهار داشت.

فیلم برداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به سرانجام رسید

فیلم برداری نهمین ساخته اصغر فرهادی که در مهرماه شروع شده بود، این طور که پیداست پس از هفتاد و پنج جلسه فیلم برداری انتها یافته و هایده صفی کمک مراحل تدوین این فیلم را شروع نموده است. محسن تنابنده، امیر جدیدی، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی بازیگران اصلی فیلم قهرمان هستند و در کنار این بازیگران فرهادی از چند بازیگر تازه کار شیرازی هم استفاده نموده است.

  • از بدترین تا بهترین فیلم اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری ایران

اطلاعات چندانی از چگونگی و جزئیات داستان فیلم قهرمان در دسترس نیست و تنها می دانیم این فیلم در شیراز رقم می خورد و بن مایه آن شبیه به سایر آثار فرهادی است و باری دیگر این کارگردان صاحب سبک میخواهد وجدان و اخلاقیات انسان ها و احتمالا طبقه متوسط اجتماع را به چالش بکشد.

چندی قبل سایت داده پردازی استکر فهرستی از صد فیلم معمایی برتر تاریخ بر اساس امتیاز IMDb و امتیازات منتقدان در متاکریتیک منتشر کرد که اصغر فرهادی با 3 فیلم در این فهرست حضور داشت. فیلم های چهارشنبه سوری در صندلی پنجاه و هشتم، گذشته در صندلی چهل و چهارم و درباره الی در صندلی بیست و ششم لیست استکر قرار گرفته بودند.

اصغر فرهادی طی دهه گذشته با دو فیلم جدایی نادر از سیمین و فروشنده در سال های 2011 و 2018 پیروز به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی (خارجی زبان سابق) شده است. به همین خاطر بسکمک از سینمادوستان از همین الان به پیروزیت قهرمان در جشنواره ها و مراسم های سینمایی سال 2021 امیدوار هستند. حدس هایی درباره نمایش قهرمان در جشنواره فجر 1399 وجود داشت، اما با توجه به صحبت های اخیر یکی از مسؤولین برگزاری سی و نهمین دوره جشنواره فجر چندان نمی توان به این اتفاق امیدوار بود و انتظار داریم در جشنواره کن 2021 برای نخستین بار شاهد نمایش قهرمان باشیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1373

به "فیلم برداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید