فرمانده ارتش کانادا در آستانه برکناری نهاده شد

به گزارش مرد کوچک، اظهارات گستاخانه فرمانده ارتش کانادا درمورد توجیه پذیر بودن تجاوز جنسی به زنان، وی را در آستانه برکناری قرار داد.

فرمانده ارتش کانادا در آستانه برکناری نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تضمینی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ تام لاوسون، رئیس ستاد مشترک ارتش کانادا، سعی داشت افزایش تجاوز به نظامیان زن در ارتش این کشور را توجیه کند؛ اما با ادای سخنانی گستاخانه خشم منتقدان را برانگیخت. وی در این باره گفت: تعرض جنسی در ارتش کانادا ناشی از دستگاه بیولوژیکی سربازان است و می توان آن را توجیه پذیر دانست.

این سخنان با واکنش تند منتقدان روبرو شد و خشم رسانه ها و سیاستمداران مخالف را در کانادا برانگیخت، همچنین بسیاری خواهان استعفای وی شدند.

لاوسون خیلی زود از این گفته خود پشیمان شد و عذرخواهی کرد؛ اما نمایندگان حزب مخالف در مجلس کانادا بر استعفای او تاکید دارند.

رئیس ستاد مشترک ارتش کانادا در مصاحبه با سی بی اس ضمن توجیه افزایش بی سابقه تعرضات جنسی در ارتش این کشور گفته بود: تعرض جنسی به زنان در ارتش این کشور به سبب آن است که افراد سیستم درونی شان به این مساله ترغیبشان می نماید و احساس می نمایند تحمیل خواسته هایشان به دیگران امری منطقی است.

جک هریس، از نمایندگان حزب مخالف دولت، ضمن رد این اظهارات گفت تعرض جنسی یک جرم است و نمی توان به هیچ وجه آن را توجیه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 984

به "فرمانده ارتش کانادا در آستانه برکناری نهاده شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرمانده ارتش کانادا در آستانه برکناری نهاده شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ارتش کانادا در آستانه برکناری نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید