طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور برای دولت هزینه ندارد

به گزارش مرد کوچک، معاون اقتصادی دانشگاه پیغام نور گفت: طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیغام نور بدون افزایش هزینه برای دولت در 3 مقطع تحصیلی با تبدیل وضعیت پیمانی انجام می گردد.

طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور برای دولت هزینه ندارد

حسن علیزاده معاون اقتصادی دانشگاه پیغام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیغام نور گفت: در نیمه دوم سال گذشته کلیات طرح ساماندهی کارکنان قراردادی این دانشگاه در کمیسیون اجتماعی مجلس با رای اکثریت آراء تایید شد و برای آنالیز جزئیات این طرح سازمان امور استخدامی جلساتی برگزار کرد که در نهایت با حضور نمایندگانی از سازمان بازرسی ،مرکز پژوهش ها ، وزارت علوم، پژوهشکده ها و دانشگاه پیغام نور، طرح ساماندهی کارکنان قراردادی مطرح و تصویب شد.

وی اضافه نمود: در این طرح 4 هزار و نهصدو شانزده نفر از کارکنان دانشگاه پیغام نور از وضعیت قراردادی به پیمانی تبدیل خواهند شد البته باید به این نکته اشاره کنم که همه پرسنلی که در این طرح قرار دارند اکنون شاغل بوده و دارای شناسه از سازمان امور استخدامی کشور هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه اجرای این طرح هیچگونه بار اقتصادی برای دولت ندارد ، توضیح داد: ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور براساس ماده 28 قانون انجام می گردد که در قالب آن نه تنها تعداد کارکنان دولت افزایش ندارد بلکه هزینه ای را هم نخواهد داشت.

معاون اقتصادی دانشگاه پیغام نور با اشاره به تقسیم بندی ساماندهی کارکنان این دانشگاه ادامه داد: در اجرای طرح ساماندهی کارکنان قراردادی 2 هزار و چهل و یک نفر دارای مدرک فوق لیسانس بوده و هزارو 981 نفر مدرک کارشناسی دارند و 253نفر با مدرک تحصیلی فوق دیپلم تبدیل وضعیت می شوند.

علیزاده خاطر نشان کرد: از تمامی کارکنان این دانشگاه که در طرح ساماندهی قرار می گیرند 58 نفر از آنها دارای 20 سال سابقه خدمت و 465 نفر بین 15 تا 20 سال سابقه بوده و هزار و 981 نفر دیگر بین 10 تا 15 سال هستند که کارکنان باقی مانده زیر 10 سال سابقه دارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 205

به "طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور برای دولت هزینه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور برای دولت هزینه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید