طارمی مدعی حضور در ترکیب اصلی پورتو مقابل سانتاکلارا

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو امروز شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال به مصاف تیم سانتاکلارا می رود.

طارمی مدعی حضور در ترکیب اصلی پورتو مقابل سانتاکلارا

روزنامه ابولا در گزارشی به آنالیز آخرین شرایط مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پرداخته و این بازیکن را دارای خصوصیاتی دانست که می تواند در این مسابقه برای نخستین بار در رقابتهای لیگ، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

در بخشی از گزارش ابولا آمده است: طارمی تنها بازیکن در بین 404 بازیکنی است که در لیگ این فصل پرتغال بازی نموده و در هر هفت مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده است. این بازیکن در هفت مسابقه، 184 دقیقه بازی نموده است… طارمی فصل گذشته در تیم ریوآوه در 30 مسابقه از 34 بازی حضور داشت و در 11 ملاقات تعویض شد. او تنها چهار بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست 18 گل بزند و دومین گلزن برتر فصل 2019-2020 گردد.

عزم طارمی برای دستیابی سریع به موفقیت و قرار دریافت در ترکیب اصلی کاملاً واضح بود. او در هفته ای که در تقویم فیفا برای بازی های ملی قرار داده شده بود، سفر به ایران و همراهی با تیم ملی این کشور را به منظور هماهنگی بیشتر با پورتو رها کرد. فراموش نکنیم طارمی یک ستاره واقعی در کشورش است. در مقابل مربی تیم با قرار دادن طارمی در ترکیب اصلی بازی جام حذفی مقابل فابریل به او پاداش داد و این بازیکن هم با یک گل جدید به این تصمیم پاسخ داد. آیا حالا در پونتا دلاگا، طارمی را در ترکیب اصلی خواهیم دید؟

ابولا در انتها گزارش خود نقل قولی از سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو مبنی بر بازی دادن به نفراتی که دارای روحیه جنگجویی هستند آورده و اعلام نموده است که طارمی معیارهای سرمربی پورتو را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1316

به "طارمی مدعی حضور در ترکیب اصلی پورتو مقابل سانتاکلارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی مدعی حضور در ترکیب اصلی پورتو مقابل سانتاکلارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید