سمیعی: واگذاری پرسپولیس و استقلال احترام به خواست مردم و آینده دار کردن آن هاست

به گزارش مرد کوچک، تهران (پانا) - مدیرعامل پرسپولیس از به مرحله اجرا رسیدن فرایند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اطلاع داد.

سمیعی: واگذاری پرسپولیس و استقلال احترام به خواست مردم و آینده دار کردن آن هاست

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس و آثار ناشی از آن در فوتبال و ورزش کشور گفت : کوشش های سه ساله و در واقع شهامت و درایت وزیر و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی ها ارزشمند و ستودنی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده دار کردن این دو باشگاه از راستا فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آن ها بر امور این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی است.

سمیعی گسترش مشارکت و نظارت مردم را نتیجه مهم این تصمیم دولت و کشور با کوشش های بی وقفه وزیر ورزش و جوانان دانست و گفت :خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس امیدهای بخش خصوصی را برای مشارکت در امور کشور بالا می برد ضمن اینکه دو تیم از بن بست های اقتصادی و مدیریتی دوره های گذشته خارج می شوند و با برطرف تنگناهای مدیریتی و غیر لازم دولتی ، بازدهی مدیریتی و عملکردی بهتری را از آن ها در آینده انتظار داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : واگذاری و خصوصی شدن پرسپولیس به عنوان یک استراتژی توسعه فوتبال و ورزش از سال های گذشته مطرح بوده و اکنون به مرحله اجرا رسیده ولی تضمین موفقیت آن نیازمند یک کوشش همه جانبه ملی است و بایستی به وسیله مشارکت عمومی مردم با تجدید نظر در روش برنامه ریزی و اجرا، مدیریت نوین آن ها مطابق با ضرورت های جدید فوتبال و ورزش کشور تحقق پیدا کند.

جعفر سمیعی اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی را عامل مهم موفقیت در فرایند خصوصی شدن دو باشگاه دانست و گفت : دولت و وزارت ورزش و جوانان با این واگذاری و سبک کردن بار اجرایی خود در حقیقت به بخش خصوصی یاری می نماید تا نقش مهم خود را در کلیه فعالیت های اجتماعی از جمله ورزش بر عهده گیرد و من تصویر بلند مدت خصوصی شدن پرسپولیس را برای ورزش و فوتبال کشور مثبت می بینم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1320

به "سمیعی: واگذاری پرسپولیس و استقلال احترام به خواست مردم و آینده دار کردن آن هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: واگذاری پرسپولیس و استقلال احترام به خواست مردم و آینده دار کردن آن هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید