سفیر ایران: مذاکرات ایران و روسیه در مورد قره باغ تداوم دارد

به گزارش مرد کوچک، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از تداوم رایزنی ها و مذاکرات مسئولان ارشد دو کشور در مورد بحران قره باغ اطلاع داد.

سفیر ایران: مذاکرات ایران و روسیه در مورد قره باغ تداوم دارد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه پس از گفتگوی تلفنی حسن روحانی و ولادیمیر پوتین گفت که رایزنی ها و مذاکرات مسئولان ارشد دو کشور ایران و روسیه در مورد بحران قره باغ تداوم دارد.

جلالی در حساب توئیتری سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران امروز در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تولد وی را تبریک گفت. دوستی روسای جمهور دو کشور مبتنی بر روابط حسنه و توسعه همکاری های دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی در تمامی زمینه ها به ویژه سیاسی، مالی، امنیتی و فرهنگی است.

سفیر ایران در روسیه اضافه نمود: رایزنی ها و مذاکرات مسئولان ارشد دو کشور در مورد بحران قره باغ تداوم دارد. جمهوری اسلامی ایران با استقبال از میانجیگری روسیه آماده یاری به توقف همیشگی درگیری ها و تداوم گفتگوهای جدی بین آذربایجان و ارمنستان است.

پیش از این سرویس خبری کرملین از گفتگوی تلفنی روسای جمهور روسیه و ایران، ولادیمیر پوتین و حسن روحانی درباره آخرین تحولات قره باغ خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1169

به "سفیر ایران: مذاکرات ایران و روسیه در مورد قره باغ تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران: مذاکرات ایران و روسیه در مورد قره باغ تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید