روایت مارکا از درگیری لفظی پدرو و رونالدو در اولین ال کلاسیکوی مورینیو

به گزارش مرد کوچک، نشریه مادریدی مارکا از ماجرای یک درگیری میان دو ستاره سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکویی که یک دهه پیش برگزار گردید، پرده برداشت.

روایت مارکا از درگیری لفظی پدرو و رونالدو در اولین ال کلاسیکوی مورینیو

به گزارش خبرنگاران، نزدیک به یک دهه پیش، دقیقاً در تاریخ 29 نوامبر سال 2010، یکی از به یادماندنی ترین روزهای تاریخ برای هواداران بارسلونا و یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ برای ژوزه مورینیو، سرمربی وقت رئال مادرید و هواداران این تیم رقم خورد.

آقای خاص در اولین تجربه مربیگری در ال کلاسیکو شاهد باخت 5 بر صفر مردانش در نوکمپ مقابل بارسلونای پپ گواردیولا بود. آن بازی اما نه فقط به خاطر نتیجه اش بلکه به خاطر جنجال های حین مسابقه بسیار معروف شد.

با اینکه نکات زیادی درباره آن مسابقه گفته شده، ظاهراً هنوز هم چیزهای ناگفته ای درباره اش وجود دارد و اکنون نشریه مارکا یکی از آنها را روایت نموده است.

ماجرا مربوط به زمانی می گردد که نیم ساعت از بازی گذشته و بارسلونا 2 بر صفر پیش بود. توپ از زمین بازی خارج شد و داور هم پرتاب اوت را به سود میهمان مادریدی گفت. پپ گواردیولا سرمربی وقت بارسایی ها که در کنار زمین ایستاده بود، توپ را برداشت و آن را به طرف کریستیانو رونالدو گرفت اما زمانی که ستاره پرتغالی نزدیک شد تا آن را بگیرد، سرمربی اسپانیایی توپ را به زمین انداخت. همین موضوع خشم رونالدو را درپی داشت و سبب شد که او گواردیولا را هل دهد و این سرآغاز یک درگیری زشت میان چند تن از بازیکنان دو تیم و یک جنگ تمام عیار در میانه میدان شد.

در این میان سه بازیکن بارسلونا، آندرس اینیستا، ویکتور والدس و پدرو رودریگس مقابل رونالدو رفته و با او درگیر شدند. پدرو که بعد از دو بازیکن دیگر به این درگیری وارد شد و به محض ورود با این سؤال رونالدو روبرو شد که تو دیگر که هستی؟. پدرو هم که ظاهراً از نحوه صحبت کردن ستاره سابق کهکشانی ها خوشش نیامده بود به او می گوید من قهرمان جام جهانی ام و تو؟.

چند روز پیش از این بازی، تیم ملی پرتغال، با نتیجه 4 بر صفر اسپانیا را شکست داده بود و در آن بازی چندین بازیکن ملی پوش بارسلونا در تیم ملی اسپانیا با رونالدو درگیر شده بودند که ظاهراً آن ماجرا هم در درگیری دوباره آنها با او در ال کلاسیکو بی تأثیر نبود. با این حال پدرو چند سال بعد از ماجرای درگیری اش با رونالدو، نشان داد که از او کینه ای به دل ندارد و در مصاحبه با نشریه مارکا در ماه نوامبر سال 2013 از سپ بلاتر، رئیس وقت فیفا به خاطر مسخره کردن رونالدو در قالب مقایسه او با لیونل مسی، انتقاد کرد و گفت حرف هایی که این مرد سوئیسی زد را دوست نداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 907

به "روایت مارکا از درگیری لفظی پدرو و رونالدو در اولین ال کلاسیکوی مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت مارکا از درگیری لفظی پدرو و رونالدو در اولین ال کلاسیکوی مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید