برطرف محدودیت ترافیکی پل های رودخانه کارون در اهواز

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران/خوزستان رئیس پلیس راهور خوزستان از برطرف محدودیت ترافیکی پل های رودخانه کارون در شهر اهواز اطلاع داد.

برطرف محدودیت ترافیکی پل های رودخانه کارون در اهواز

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سرهنگ منصور جمشیدی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد نحوه ادامه محدودیت ترافیکی در اهواز پس از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از روز گذشته 23 فروردین ماه، اظهار کرد: ورودی بازار نادری (سلمان فارسی) اهواز، همچنان برای خودروهای شخصی مسدود است.

وی اضافه کرد: از سال های گذشته در شورای ترافیک خوزستان تصمیم گرفته شده بود که تنها تردد وسایل نقلیه عمومی در خیابان سلمان فارسی انجام گردد که با توجه به شرایط کنونی، این مصوبه اجرایی شد و تردد خودروهای شخصی در این خیابان ممنوع شده است. خیابان سلمان فارسی، سنگفرش و پیاده رو است و شاید پس از این نیز دیگر بازگشایی نگردد.

جمشیدی با اشاره به اعمال محدودیت تردد روی پل های اهواز در هفته های گذشته گفت: از روز گذشته محدودیت تردد روی پل ها و مناطق دیگر اهواز برطرف شده است. تنها توقف در مجاورت پارک ها و فضاهای سبز در همه شهرهای خوزستان ممنوع است.

وی اعلام کرد: پارکینگ های جلوی پارک ها نیز مسدود هستند و در صورت مشاهده توقف خودرو در حاشیه پارک ها و فضاهای سبز، پلاک خودرو برداشته و اعمال قانون می گردد.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: مراکز راهگشا، خدمات خودرویی و آکادمی های رانندگی در خوزستان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگاران، در پی شیوع کروناویروس، 23 اسفندماه ورودی بازار نادری اهواز مسدود شد و از 25 اسفندماه محدودیت های ترافیکی جدید و محدودیت تردد روی پل های اهواز اعمال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 812

به "برطرف محدودیت ترافیکی پل های رودخانه کارون در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف محدودیت ترافیکی پل های رودخانه کارون در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید