رضاییان قرارداد بست، بازی کرد و گل زد

به گزارش مرد کوچک، رامین رضاییان تنها 2 روز بعد از امضای قرارداد با الشحانیه، در ترکیب این تیم نهاده شد، مقابل الدحیل بازی کرد و گل هم زد.عملکرد امیدوارکننده از دفاع راست تیم ملی ایران که به تازگی راهی لیگ قطر شده است.

رضاییان قرارداد بست، بازی کرد و گل زد

به گزارش خبرنگاران ،در نخستین بازی هفته دوازدهم و دور برگشت لیگ ستارگان قطر تیم الشحانیه که برای نخستین بار رامین رضاییان را به عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مهمان الدحیل صدرنشین بود. گل های یوسف العربی، ستاره مراکشی الدحیل موجب پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل یاران رامین رضاییان در نیمه اول شد. نمایش هجومی الدحیل در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 46 و 67 توسط ادمیلسون جونیو و یوسف العربی دو گل دیگر به الشحانیه زد تا در آستانه پیروزی پرگل خانگی قرار بگیرد.

در حالی که بازی با برتری 4 گله الدحیل رو به خاتمه بود، در دقیقه 87 در سمت راست محوطه جریمه این تیم خطایی به سود الشحانیه اعلام شد که رامین رضاییان از جای گیری بد یاسر خلیفه ابوبکر، دروازه بان حریف استفاده کرد و با ضربه فنی بغل پا توانست توپ را به تور دروازه الدحیل برساند و نخستین گل خود در لیگ ستارگان را در اولین بازی برای الشحانیه به ثمر رساند.

الدحیل در لحظات خاتمهی هم برای رسیدن به گل کوشش کرد و در سومین دقیقه وقت های تلف شده با پاس یوسف العربی و شوت تمام کننده نام تائه هی موفق شد گل پنجم را بزند تا یاران رضاییان در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه 5 بر یک مغلوب شوند و با 12 امتیاز در رده نهم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند.

ژوزه موریسا، سرمربی الشحانیه به دنبال این شکست تحقیرکننده و نزدیک شدن تیمش به منطقه خطر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر گفت: با وجود این شکست سنگین از عملکرد شاگردانم به خاطر کار گروهی خوب و سنگین شان راضی هستم. این نتیجه نشان دهنده واقعیت های تیم الشحانیه نبود. ما با تیمی بازی کردیم که در قاره آسیا بهترین است.

670-3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 88

به "رضاییان قرارداد بست، بازی کرد و گل زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان قرارداد بست، بازی کرد و گل زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید