رحمانی: دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما نمی آید، شرایط هیچ تیمی بدتر از نفت نیست

به گزارش مرد کوچک، بختیار رحمانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد که هیچ تیمی شرایطی به بدی این تیم ندارد.

رحمانی: دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما نمی آید، شرایط هیچ تیمی بدتر از نفت نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بختیار رحمانی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما بیاید. این تیم از لحاظ فوتبالی شرایط خوبی ندارد، اما توانست ما را شکست دهد. هیچکس شرایط بدتر از ما را ندارد و شرایط ما از همه لحاظ بد است. فقط بحث پول در میان نیست و اوضاع اصلاً خوب نیست.

چگونه می گردد اینگونه تیمداری کرد؟، وی ضمن بیان این جمله گفت: بعضی مسائل درون تیمی است و نباید آنها را عنوان نمود. یک روز در تمرین شرکت می کنیم و می بینیم یک نفر پنج روز یا یک بازیکن 10 روز بعد می آید. اینگونه نمی توان تیمداری کرد. مربی هر چه می خواهد به باشگاه می گوید. او چهار بار گفت که می خواهم بروم. حتماً یک چیز در باشگاه خوب نیست.

بازیکن تیم صنعت نفت درخصوص خداحافظی اسکوچیچ و اینکه پول او پیش از سایر اعضای این تیم پرداخت شده است، اعلام کرد: اسکوچیچ اصلاً خداحافظی نکرد. این پول حق اوست و باید حق اسکوچیچ را بدهند. اسکوچیچ یک مربی خارجی است و اینجا زحمت می کشد. گفتیم اول پول او را بدهند تا بعداً مبلغ مطالبات ما برسد. هر هفته می گویند این پول می رسد که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

رحمانی درمورد اینکه پرسپولیس نسبت به سال های گذشته ضعیف تر شده است یا خیر، گفت: پرسپولیس بازی قبلی هم مغلوب شد و این تیم را در چند سال اخیر اینگونه ندیده ام. بچه ها زحمت می کشند و اصلاً شرایط خوبی از لحاظ تمرینی و روحی برای این مسابقه نداشتیم. اتفاق بد این است که همه بازی های سخت ما پشت هم است. خدا را شکر که ملاقات با سپاهان لغو شد. دیدید که این تیم چه هزینه ای نموده و چقدر خوب کار می نماید.

وی درخصوص اهدای کارت هدیه به نفتی ها توضیح داد: اینقدر ما صحبت کردیم تا یک کارت هدیه در جم به ما دادند. اگر ما را رها می کردند، خودم به هر بازیکن یک کارت هدیه می دهم. بازیکنان زحمت می کشند و امیدوارم مدیران کار نمایند. چون بازیکنان از سال گذشته حدود 30 تا 40 درصد پول نگرفته اند. شاید آن مبلغ را پرداخت ننمایند، اما امیدوارم پول سال جاری را بدهند. انشاءالله با وجود همه این مسائل، نتیجه خوبی مقابل شهر خودرو در مشهد بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 597

به "رحمانی: دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما نمی آید، شرایط هیچ تیمی بدتر از نفت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما نمی آید، شرایط هیچ تیمی بدتر از نفت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید