ذوب آهن مقابل صنعت نفت بازنده شد، بازهم پنالتی؛ بازهم ریکانی!

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر تیم های صنعت نفت و ذوب آهن اصفهان در آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر صفر به سود نفت به خاتمه رسید. طالب ریکانی (86 - پنالتی) برای صنعت نفت گلزنی کرد.

ذوب آهن مقابل صنعت نفت بازنده شد، بازهم پنالتی؛ بازهم ریکانی!

در این بازی زواری بازیکن صنعت نفت در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

ذوب آهن که از سه بازی گذشته خود صاحب سه نتیجه تساوی شده بود، در این بازی برای برد انگیزه داشت اما تقابل دو تیم تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود.

با این حال وحید کاظمی داور مسابقه برای صنعت نفت یک ضربه پنالتی اعلام نمود و طالب ریکانی در دقیقه 86 این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نفتی ها به سه امتیاز ارزشمند دست یابند.

نکته جالب توجه اینجاست که صنعت نفت در هفته های اول و سوم هم توسط ریکانی و از روی نقطه پنالتی به گل رسیده بود.

نفت در هفته نخست تیم پیکان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد که در آن مسابقه داور برای نفت اعلام پنالتی کرد و ریکانی آنرا در دقیقه 76 به تور دروازه حریف رساند. نفتی ها در هفته دوم برابر پرسپولیس با یک گل شکست خوردند اما در هفته سوم و مقابل شهرخودرو داور در وقتهای اضافه برای نفت اعلام پنالتی کرد. ریکانی آن پنالتی را هم در دقیقه 93 به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام گردد.

صنعت نفت با راهنمایی سیروس پورموسوی با این برد 7 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. ذوب آهن با سرمربیگری رحمان رضایی از این بازی دست خالی بیرون آمد تا سه امتیازی باقی بماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1333

به "ذوب آهن مقابل صنعت نفت بازنده شد، بازهم پنالتی؛ بازهم ریکانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن مقابل صنعت نفت بازنده شد، بازهم پنالتی؛ بازهم ریکانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید