دنیزلی بی دلیل چینش تراکتور را تغییر داد، طرفدار باید صبورتر باشد

به گزارش مرد کوچک، کاظم محمودی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد باخت دو بر صفر تراکتور مقابل ماشین سازی تبریز که باعث استعفای غلامرضا صادقیان از سمت مدیرعاملی سرخپوشان تبریزی شد گفت: مسائل این روزهای تراکتور از هفته های ابتدایی لیگ برتر آغاز شد. دنیزلی با توجه به شناخت کاملی که از فوتبال ایران داشت توانست در هفته های ابتدایی نتایج نسبتا خوبی را بگیرد اما در همان پیروزی ها هم متوجه بی تدبیری بودیم.

دنیزلی بی دلیل چینش تراکتور را تغییر داد، طرفدار باید صبورتر باشد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مربی پیشین تراکتور اضافه نمود: دنیزلی بی دلیل ترکیب تیم را تغییر داد. جای بازیکنان در زمین مسابقه را عوض کرد تا آنها در انجام وظایف خود سردرگم بمانند. تراکتور از روزی دچار باخت های متوالی شد که ترکیب خود را تغییر داد. دنیزلی هم مربی با تجربه ای است. وقتی دید دیگر نمی تواند آب رفته را برگرداند تصمیم به رفتن گرفت.

وی درباره تحولات به وجود آمده در باشگاه تراکتور گفت: طرفدار حق دارد ناراحت و عصبانی باشد اما آنها نباید صبر خود را به راحتی از دست بدهند. این تیم احتیاج به زمان و اطمینان کامل به افکار مربی خود دارد. حالا اینکه آیا واقعا دنیزلی تصمیم شخصی برای رفتن گرفته است تقصیر باشگاه نیست اما مدیران تیم نباید با رفتن یک مربی، برنامه های خود را نیز از دست بدهد.

پیشکسوت تراکتور در مورد تصمیم باشگاه تراکتور برای انتخاب جانشین برای احد شیخ لاری که مربی موقت تیم شده است گفت: باید یک مربی با علم روز بیاورند که شناخت خوبی هم از فوتبال ایران دارد. تراکتور احتیاج به ثبات فنی دارد. اگر این تیم بتواند خواسته خود را در این زمینه کسب کند قطعا هم خواهد توانست موفقیت هایش را ادامه دهد.

محمودی در خاتمه اعلام نمود: تراکتور احتیاج به اتحاد دوباره دارد. اینکه الان بخواهیم با چند باخت متوالی، آقای زنوزی و سایر عوامل تیم را مورد انتقاد شدید قرار بدهیم کار درستی نیست. به هر حال این افراد زحمت کشیده اند و من فکر می کنم تراکتور با دو برد متوالی با مربی جدید به شرایط خوب خود باز خواهد گشت. اعتقاد دارم در این برهه زمانی مربی داخلی می تواند نتایج بهتری نسبت به خارجی ها بگیرد اما مهم این است که از او حمایت همه جانبه گردد و انتظارات تیم را نیز از او خواست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 546

به "دنیزلی بی دلیل چینش تراکتور را تغییر داد، طرفدار باید صبورتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی بی دلیل چینش تراکتور را تغییر داد، طرفدار باید صبورتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید