دستور شهردار تهران به معاونان: تمام نقاط آبگیر شهر پایش لحظه ای گردد

به گزارش مرد کوچک، شهردار تهران صبح شنبه چهارم آبان ماه با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، بر آماده باش تمامی نیروهای خدمات شهری همزمان با بارش شدید باران در پایتخت تاکید نمود.

دستور شهردار تهران به معاونان: تمام نقاط آبگیر شهر پایش لحظه ای گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در جلسه ای که با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز کنترل ترافیک تهران برگزار گردید، گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای اخیر میزان بارندگی در تهران به طور میانگین 16 میلی متر در ساعت بود، البته این میزان در بعضی از مناطق تا 20 میلی متر هم گزارش شده است. به طور قطع، با این حجم از بارندگی شهر در شرایط عادی قرار ندارد و بر این اساس، باید تا حد امکان تمامی موانع برای تردد آسان شهروندان را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از مسائل موجود در حوزه تردد و آب گرفتگی در سطح معابر به زیرساخت های شهر تهران و مسائل فنی و عمرانی که از گذشته وجود داشته است برمی شود، اضافه نمود: در حال حاضر تمامی نیروهای مسئول در زمینه رفع کردن چالش های مربوط به بارندگی در حالت آماده باش قرار دارند تا شهروندان با کم ترین مشکل روزهای بارانی را پشت سر بگذارند.

شهردار تهران در ادامه خطاب به معاونت خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل ونقل و ترافیک، گفت: تمامی نیروهای این معاونت ها که در مناطق مستقر هستند، باید به طور مستمر نقاط آبگیر را مورد پایش قرار داده و مسائل موجود را احصا و رفع نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 534

به "دستور شهردار تهران به معاونان: تمام نقاط آبگیر شهر پایش لحظه ای گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور شهردار تهران به معاونان: تمام نقاط آبگیر شهر پایش لحظه ای گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید