داور بازیکن کلیدی حریف بود، یک پنالتی صددرصد پرسپولیس گرفته نشد

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پاختاکور و حذف از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در نشست خبری قبل از بازی می خواستم خبرنگاران را متقاعد کنم که اگر اشتباه داوری انجام شده است عمدی نبوده اما الان و بعد از بازی با پاختاکور دیگر نمی دانم باید چه بگویم.

داور بازیکن کلیدی حریف بود، یک پنالتی صددرصد پرسپولیس گرفته نشد

وی ادامه داد: در بازی اول یک گل آفساید خوردیم در بازی با السد هم در دقایق پایانی گل خوردیم. الان در زمین حریف نمی توانستیم 25 موقعیت ایجاد کنیم تا گل بزنیم. داور یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت. حریف یک بازیکن کلیدی داشت که آن هم داور بود.

برانکو ادامه داد: بازی دشواری را پیش رو داشتیم. مقابل پاختاکور موقعیت های زیادی را بوجود آوردیم اما گل نزدیم. فکر می کنم بهترین بازیکن حریف دروازه بانشان بود که موقعیت های زیادی را از تیم ما گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که تیمش فصل قبل قهرمان شد و سال جاری زود حذف شد گفت: قبلاً هم گفته بودم که گروه سختی داریم. هر چهار تیم مدعی صعود بودند. ما روی تیم ها برنامه ریزی نموده بودیم اما در خصوص داوری چه می توانم بگویم. همین تصمیمات داوری روی جزئیات تأثیر می گذارد.

وی ادامه داد: فشردگی مسابقات روی پرسپولیس تأثیرگذار بود اما این همه دلایل نبود. بازیکنان من بهترین اجرا را داشتند اما نتیجه نگرفتند.

برانکو در خصوص اینکه از سه تیم باقی مانده کدام تیم صعود خواهد نمود گفت: تیم های السد و پاختاکور از این گروه صعود خواهند کرد چرا که هر دو تیم کیفیت بالایی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 193

به "داور بازیکن کلیدی حریف بود، یک پنالتی صددرصد پرسپولیس گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازیکن کلیدی حریف بود، یک پنالتی صددرصد پرسپولیس گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید