خبرنگاران نساجی به دنبال تک رقمی ماندن در جدول

به گزارش مرد کوچک، ساری - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال لیگ فزونی نساجی قائمشهر گفت که تیمش به دنبال تثبیت جایگاهش در کمرکش جدول این رقابت ها است.

خبرنگاران نساجی به دنبال تک رقمی ماندن در جدول

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، محمود فکری یکشنبه شب در کنفرانس خبری مجازی پیش از بازی با فولاد خوزستان در قائمشهر اضافه نمود : بازیکنان ما بازی خوبی را انجام می دهند ، ولی توقع از تیم با 2 برد و سه تساوی در پنج بازی کرونایی نزد طرفداران افزایش یافته است.

وی ادامه داد : کوشش کادر فنی و بازیکنان این است که بتوانیم پنج بازی آینده رقابت های لیگ برتر را با وجود مصدوم شدن تعداد زیادی از بازیکنان بدون باخت سرانجام دهیم تا صندلی خود را در نیمه اول جدول این رقابت ها حفظ کنیم.

سرمربی نساجی قائمشهر با اشاره به نتیجه تیمش در پنج بازی اخیر که با 2 برد و سه تساوی در مجموع با 9 امتیاز سرانجام یافت ، گفت : تیم ما پیش از آمدنم یکی از شانس های سقوط بود، ولی امروز با حمایت باشگاه، کوشش بازیکنان و کادر فنی به دنبال تک رقمی ماندن در جدول هستیم

فکری اضافه نمود : تیم ما با تیم های بزرگی چون استقلال تهران بازی خارج از خانه را برگزار کرد که توانست با یک امتیاز از زمین این بازی سخت خارج گردد و بار دیگر با تیم فولاد در خانه بازی عقب مانده را انجام می دهیم که این تیم نیز به دنبال دریافت سهمیه آسیایی است.

وی ابراز امیدواری کرد تا تیمش بتواند در بازی فردا شب با دست پر از زمین خانگی خارج گردد تا بتواند صندلیش را در جدول سر و سامان دهد

سرمربی نساجی قائمشهر از علی شجاعی و سید محمد میری به عنوان 2 مصدم تیمش برای بازی فردا شب نام برد و احتمال داد در این ملاقات خانگی برابر فولاد نتوانند بازی نمایند.

تیم نساجی قائمشهر فردا شب از سری بازی عقب مانده هفته بیست و سوم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است. این ملاقات 2 هفته قبل با وجود حضور تیم فولاد در مازندران برای انجام بازی به دلیل آنچه که مشکوک بودن آزمایش 16 بازیکن و کادر فنی این تیم اعلام شد ، بدون انجام ملاقات هفته بیست و سوم مازندران را به مقصد اهواز ترک کردند.

کمیته انضباطی پس از آنالیز پرونده این بازی و راستی آزمایی نتیجه آزمایش بازیکنان و کادر فنی فولاد خوزستان ، رای به برگزاری این ملاقات ششم مرداد ماه داد که فرداشب برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1109

به "خبرنگاران نساجی به دنبال تک رقمی ماندن در جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نساجی به دنبال تک رقمی ماندن در جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید