خبرنگاران مسئول کمیته جابجایی: تاکنون هیچ قراردادی در هیات فوتبال خوزستان ثبت نشده است

به گزارش مرد کوچک، اهواز - خبرنگاران - مسئول کمیته جابجایی هیات فوتبال خوزستان گفت: تاکنون هیچ قراردادی از سوی باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته یک در هیات فوتبال خوزستان ثبت نشده است.

خبرنگاران مسئول کمیته جابجایی: تاکنون هیچ قراردادی در هیات فوتبال خوزستان ثبت نشده است

علیرضا جرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: باشگاه فولاد خوزستان با بازیکنان بسیاری به توافق رسیده و قرارداد داخلی به ثبت رسانده است ولی تاکنون قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم به صورت رسمی ثبت نشده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه های نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان معین نشود این 2 باشگاه نمی توانند با بازیکنی قرارداد رسمی امضا کنند.

تیم های شهرستانی نیازی نیست برای ثبت قرارداد به اهواز بیایند

جرفی گفت: تیم های نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان برای سرعت در کار خود می توانند نزد هیأت فوتبال شهرستان های خود بروند و قرارداد بازیکنان را ثبت کنند و دیگر نیازی نیست که برای ثبت قرارداد به اهواز بیایند اما تأیید نهایی تمام قراردادها باید در هیأت فوتبال استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت قرارداد بازیکنان باید از طریق سامانه صورت بگیرد افزود: تمام اطلاعات بازیکن و قرارداد او با باشگاه باید در سامانه الکترونیکی ثبت شود و اگر نوع قراردادی که باشگاه با بازیکن می بندد مطابق با آئین نامه فدراسیون فوتبال نباشد آن را تأیید نخواهیم کرد.

مسئول کمیته جابجایی هیأت فوتبال خوزستان گفت: قراردادهای داخلی در نوع خود اعتبار دارد ولی بازیکن در صورتی می تواند برای یک تیم به میدان برود که قرارداد نهایی و رسمی آن در هیأت فوتبال ثبت شود، اگر یک بازیکن با 2 یا سه باشگاه قرارداد داخلی ببندد پرونده این بازیکن به کمیته معین وضعیت فدراسیون ارجاع داده می شود و پس از بررسی لازم معین می شود که کدام قرارداد مورد تأیید فدراسیون است.

باشگاه ها فرصت لازم برای ثبت قرارداد بازیکنان را از دست ندهند

وی با بیان اینکه فصل جابجایی لیگ نوزدهم از روز 16 خردادماه آغاز شده و تا روز 6 شهریورماه ادامه دارد گفت: انتظار داریم که باشگاه های استان زمان را از دست ندهند و ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

9879/ 6002

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 234

به "خبرنگاران مسئول کمیته جابجایی: تاکنون هیچ قراردادی در هیات فوتبال خوزستان ثبت نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسئول کمیته جابجایی: تاکنون هیچ قراردادی در هیات فوتبال خوزستان ثبت نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید