خبرنگاران انتخابات مجازی شوراهای دانش آموزی مدارس استثنایی کردستان شروع شد

به گزارش مرد کوچک، سنندج - خبرنگاران - بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی روز سه شنبه در 39 مدرسه با نیازهای ویژه استان کردستان و به صورت غیر حضوری و الکترونیکی شروع شد.

خبرنگاران انتخابات مجازی شوراهای دانش آموزی مدارس استثنایی کردستان شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا ثبت نام دانش آموزان برای انتخابات، تبلیغات نامزدها و رای گیری شوراهای دانش آموزی با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب در بستر فضای مجازی شاد برگزار شد.

خلیل رنجبر با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی در فضای مجازی تجربه جدید تربیتی و اجتماعی است، اضافه نمود: این انتخابات هم اکنون در 39 مدرسه استثنایی استان بصورت مجازی در حال برگزاری است.

وی تاکید نمود: حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در عرصه انتخاباتی، نشانگرتوانمندی، لیاقت و پشتکار آنان است.

رنجبر یادآور شد: در این دوره 112 دانش آموز به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورای دانش آموزی انتخاب می شوند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ترکیب اعضای شورای دانش آموزی در مدارس با نیازهای ویژه دارای جمعیت از 50 تا 100 دانش آموز پنج نفر و از 100 دانش آموز به بالاتر هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر بعنوان اعضای علی البدل است.

وی اضافه نمود: گروه های مختلف دانش آموزی دختر و پسر با نیازه ویژه دوره های تحصیلی ابتدایی (سوم ابتدایی به بالا)، متوسطه دوره اول و دوم در این انتخابات شرکت دارند.

رنجبر اضافه نمود: شورای دانش آموزی یک سرمایه نامشهود در مدرسه است که بسترهای لازم را برای ورود دانش آموزان به اجتماع و مشارکت در فعالیت های اجتماعی فراهم و با هم افزایی مثبت در بین دانش آموزان به مسوولان مدرسه یاری می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1259

به "خبرنگاران انتخابات مجازی شوراهای دانش آموزی مدارس استثنایی کردستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات مجازی شوراهای دانش آموزی مدارس استثنایی کردستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید