خبرنگاران الهامی با تراکتور تمدید کرد

به گزارش مرد کوچک، تبریز- خبرنگاران- ساکت الهامی سرمربی کنونی تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

خبرنگاران الهامی با تراکتور تمدید کرد

باشگاه فرهنگی، ورزشی و مالی تراکتور بیان کرد: با توجه به نتایج درخشان ساکت الهامی بر روی نیمکت تراکتور و پس از مذاکره طرفین، قرارداد این سرمربی با این تیم برای فصل 1400- 1399 تمدید شد.

وی از اواخر نیم فصل اول لیگ نوزدهم راهنمایی تراکتور را برعهده گرفته و توانسته با نتایج خوبش، این تیم را به جمع مدعیان قهرمانی برساند.

ساکت الهامی متولد خرداد ماه 1350 در شهر اردبیل است و از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران به حساب می آید که سابقۀ بازی در باشگاه هایی چون بهمن، استقلال اهواز، کشاورز، پلی اکریل اصفهان و تراکتور را در کارنامۀ خود داشته است.

وی با سرانجام یافتن دوران بازیگری، به سرعت وارد چرخۀ مربیان شد، هر چند بیشتر دوران حضور او بر روی نیمکت تیم های مختلف به عنوان دستیار سپری شده است.

اولین حضور ساکت الهامی بر روی نیمکت یک تیم، در استقلال تهران به وقوع پیوسته است. او در سال 86 و به مدت یک فصل در استقلال به عنوان دستیار حاضر بود تا اینکه پس از آن و دوری دو ساله اش از فوتبال ایران به کادر مربی گری مس کرمان ملحق شد.

الهامی پس از یک سال حضور در مس به عنوان دستیار، در سال 90 راهنمایی تیم اتکا را در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به عنوان سرمربی پذیرفت.

صبای تهران، پیکان تهران، نساجی مازندران، شهر خودرو و ماشین سازی تبریز تیم های دیگری بودند که الهامی به عنوان مربی و یا دستیار در کادر فنی آن ها حاضر بوده است.

سال 98 و حضور در تیمی چون تراکتور، نقطۀ اوج دوران مربیگری ساکت الهامی بوده است.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر فوتبال فصل نوزدهم با کسب 37 امتیار صندلی سوم جدول جام خلیج فارس را در دست دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 928

به "خبرنگاران الهامی با تراکتور تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الهامی با تراکتور تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید