خبرنگاران آمریکا یک مقام چینی را تحریم کرد

به گزارش مرد کوچک، نیویورک- خبرنگاران- وزیر خارجه آمریکا یک مقام چینی را به بهانه نقض آزادی مذهبی در استان سیچوان را تحریم کرد.

خبرنگاران آمریکا یک مقام چینی را تحریم کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونی بلینکن روز چهارشنبه با بیان اینکه گزارش سالانه آزادی مذهبی سال 2020 که توسط این وزارت خانه تهیه شده است را به کنگره ارسال نموده است، اضافه نمود: این گزارش سالانه جزئیات دقیق و واقعی از شرایط آزادی مذهبی در نزدیک به 200 کشور و سرزمین ارائه می دهد.

وی ادامه داد: گزارش های مربوط به نقض و سوء استفاده توسط دولت ها، بازیگران غیر دولتی و افراد را مستند می نماید. ایالات متحده متعهد به ارتقای جوابگو کردن افرادی است که مسئول چنین سوء استفاده هایی هستند.

وزیر خارجه آمریکا اضافه نمود: به همین منظور، امروز من یو هوی مدیر دفتر سابق گروه موسوم به رهبر مرکزی در پیشگیری و برخورد با بدعت ادیان از چنگدو استان سیچوان را مطابق با بند 7031 (ج) قانون تأمین اعتبارات امور خارجه، عملیات های خارجی و برنامه های مرتبط در سال 2021 تحت تحریم قرار می دهم.

بلینکن اظهار کرد: وی به دلیل مشارکت در نقض فاحش حقوق بشر یعنی بازداشت خودسرانه رهروان فالون گونگ به دلیل اعتقادات معنوی،تحریم شد. یو هوی و اعضای نزدیک خانواده اش واجد شرایط ورود به ایالات متحده نیستند.

وی ادامه داد: ما در ادامه به آنالیز همه ابزارهای مناسب برای ارتقای جوابگویی در برابر مسئولان نقض حقوق بشر و نقض حقوق در چین و سایر کشورها خواهیم پرداخت.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1651

به "خبرنگاران آمریکا یک مقام چینی را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا یک مقام چینی را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید